Alla inlägg under juli 2008

HEJ

Av EV - 31 juli 2008 19:01

På msn..

Sebbe: Varför skriver du som en utvecklingstörd blatte?
Armel: Va snackarr du omm jag skriver bra omm du inte kan läsa då du är utvecklande balattte.


Keep it real out there niggahs! Förhoppningsvis är bloggen back to basics snart.


Omg. Ni ser ju hur jag skriver. Trött. Förstörd. Knäckt.


GODNATT MINA ÄLSKADE SMÅ SÖTA SOCKERKAKOR!!!!!!!!!!!!!!! PS. Också tragiskt att jag skrev detta inlägg 23:15 egentligen.



Av EV - 30 juli 2008 19:02

AHHHH! KUL DAG VERKLIGEN! FÖRST KLIPPER JAG HUR JÄVLA MYCKET SOM  HELST OCH SLITER SOM EN HÄST SEN SÄGER CHEFEN ATT JAG BARA SKA KLIPPA RUNT TRÄD OCH RUNT HUS OCH SÅNT OCH ATT JAG MÅSTE SKYNDA MIG FÖR ATT JAG LIGGER 3 DAGAR EFTER OMG JAG HATAR MITT JOBB SÅ JÄVLA HÅRT AHHHHHHH!


Fin bloggning. Absolut. Lol. Nej, så säger man inte. Rättare sagt, så säger jag inte. De få gånger jag sa det högt i skolan sa Jonte, Robert eller Max chockat "Sa hon lol? SA DU LOL?"

JAG SA LOL IDIOTER! Lol på mitt jobb, lol på mitt liv, lol på att jag kommer tappa de få läsare jag haft efter detta inlägget. Eller, vänta..


HATA KISSIE!

Sådärja.

Av EV - 29 juli 2008 18:21

Jag känner mig som katten Gustaf. Fet, trött och orangehårig.

Sa jag att jag älskar mitt jobb?

Av EV - 28 juli 2008 18:17

Brainlaw for optional (energy used right tex alpha waves)

Props in EUrope

Obama = optional, and be able to govern, one should say have 300 iqpoäng otherwise is not optional.

Individuals should be able to control the environment (cf. chosen best in the past to defend the stem end, but today also the environment, science, art, personalities, creativity and above all the complexity).

Set is most important (based on 300 and a superstructure)

We would introduce the following countries

av bjorn den 28 juli 2008 kl 17:38

Vad vill Björn med den kommentaren? Om han är en modebloggare så var det ett ytterst annorlunda sätt att söka uppmärksamhet på. Mycket bättre än "Ha en bra dag!" iallafall.. DETTA VILL VI SE MER AV, BLOGGSVERIGE! OM NI ÄNDÅ SKA KOMMENTERA HELT MENINGSLÖSA SAKER SÅ KAN NI LIKA GÄRNA GÖRA DET I STIL MED BJÖRNS KOMMENTAR! Hursomhelst. Heja Björn!
Av EV - 28 juli 2008 17:29

Har precis skaffat bloggkoll. Har precis börjat förstå bloggkoll. Har också precis lagt till massa bloggare på bloggkoll.

Men aldrig i hela mitt 16-åriga liv att jag lägger till Kissie där. Nej. Aldrig.

Ellen <3 säger (17:24):

Men du jag kollar på din blogg och du har ju verkligen MÅNGA läsare nu!

Erika säger (17:25):

Ne

Erika säger (17:25):

24?

Ellen <3 säger (17:25):

Nähe ! Förra månade hade du något på 300 läsare nu har du ju fan nått på 800!

Erika säger (17:26):

Men det är för att alla söker på hata Kissie

Erika säger (17:26):

För att alla hatar Kissie

Erika säger (17:26):

Och det gör jag med

Ellen <3 säger (17:26):

Hahah men det gör ju inget!

Erika säger (17:27):

Nej, det är bara bra att folk hatar Kissie

Erika säger (17:27):

Vore tragiskt annars

Ellen <3 säger (17:27):

Varför vore det tragiskt?

Erika säger (17:28):

Om folk INTE hatade Kissie?

Erika säger (17:28):

Förstår du vad som skulle hända med världen då?


Jag måste säga att jag har en poäng.

Av EV - 28 juli 2008 16:39

Efter åtta timmar av enormt mycket gräsklippande har jag börjat tvivla på att det överhuvudtaget finns någon mening med livet.

Av EV - 27 juli 2008 19:47

Gick nyss av misstag in på en wannabeflashigmodeblogg-blogg. Ångrar mig djupt. Nu har jag bidragit till den ökande modeblogghypen genom att stödja en enligt min mening värdelös bloggare med en extra läsare.


Jag vill ha tillbaka en halv minut av mitt liv, tack. Nej, inte tack. GE MIG TILLBAKA EN HALV MINUT AV MITT LIV!

2-2

Av EV - 27 juli 2008 19:35

Oavgjort. Jävla hockeyspelare..

Ovido - Quiz & Flashcards