Direktlänk till inlägg 6 maj 2008

MIN KVÄLL

Av EV - 6 maj 2008 19:37

Min fotbollsträning började för exakt 37 minuter sedan. För ungefär en timme sedan började jag byta till passande kläder för när man ska utöva sporten (det vill säga inte jeans, H&M-kofta och Bik Bok-sjal) för att slutligen ta min väska (innehållande fotbollsskor och benskydd) och promenera min väg mot Skyttis. Då insåg jag att både mina fotbollskor och mina benskydd saknades och inte befann sig i min väska. Som en speedad häst sprang jag omkring i hela lägenheten och drog ut varenda låda, öppnade varenda garderobsdörr samt sparkade på allt som kom i min väg. Några fotbollsskor hittade jag aldrig. Förbannad och arg slängde jag telefonen med all min kraft rakt in i väggen och fanskapet gick i tusen bitar rakt framför mina ögon. Sedan skrek jag rakt ut i ungefär 5 minuter och sedan satte jag mig vid msn eftersom att jag aldrig skulle hinna till fotbollsträningen ändå och utan tillhörande skor skulle jag dessutom vara rätt körd. Jag förklarade hela situationen för min granne Offret och han ställde en enkel fråga som kom att förändra min syn på livet. "Det är inte så att dina skor står på balkongen?" Ungefär den enda platsen jag inte genomsökt gick jag då för att kolla, och vad fan är det inte som står där ute på min fula balkong om inte mina fotbollsskor? Man hade kunnat tro att jag skulle bli glad av det men efter det trauma som jag gått igenom den tidigare halvtimmen så skulle jag inte bli glad även om Chris Brown dansade in i mitt rum och frågade om jag ville gifta mig med honom. Jag hade förstört min telefon, rivit ner i princip hela lägenheten samt överansträngt mina stämband så mycket så jag är osäker på om de någonsin blir återställda. Jag var trött, yr och förvirrad. Först kom chocken, sedan kom ilskan och sedan kom den alltid så välkomna ångesten.


För övrigt har jag ett hett tips att bjuda på. Kliv för fan inte på en plattång som är inställd på 180 grader! Helvete vilka jävla brännskador jag har skaffat mig idag.

 
 
Ingen bild

Linda W

10 maj 2008 17:40

haha, älskar din blogg erika! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

FUL

Av EV - 3 april 2009 10:34

HAHAHHAHA DEN HÄR BLOGGEN ÄR SÅ JÄVLA FUL! HAHAHHAHAHAHA! HAHAHHAHAHHAHA! HAHAHHAAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH
AHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHADen speglar mitt rätta jag. Miss uuuu guuuuys <3Som sagt, erikav.devote.se är där jag h...

Av EV - 8 mars 2009 23:47

Den nya adressen är erikav.devote.se... men jag saknar den här bloggen.Xoxo...

...

Av EV - 26 februari 2009 16:18

...eller?

Av EV - 24 februari 2009 20:51

...kanske.

Av EV - 24 februari 2009 19:04

Linnéa skickade precis en länk.. Världens mest underbara länk någonsin. Den här länken. Blondinbellas blogg stängs av på fredag!DET FINNS EN GUD!!!!!!!!!!!!Lyckorus. *Ler* xD ^^...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards