Alla inlägg den 7 maj 2008

Av EV - 7 maj 2008 23:24

För nu försvinner jag ett tag förstår ni. ÖVERLEV UTAN MIG MINA VÄNNER!

Av EV - 7 maj 2008 21:27

Sveriges största blogg informerar sina läsare som bidrar till att Sveriges största blogg ÄR Sveriges största blogg om att Sveriges största bloggare dricker en kopp te och ler lite eftersom att livet är ju så glamouröst när man lever livet som Sveriges största bloggare.


Sveriges största blogg ler förnöjt åt ännu ett lyckat inlägg där Sveriges största bloggare lyckats skryta lite om att Sveriges största bloggare driver Sveriges största blogg och därmed ÄR Sveriges största bloggare.


(DET RÄCKER BLONDINBELLA, VI HAR FATTAT DIN DISKRETA POÄNG...)

Av EV - 7 maj 2008 18:24

Vilken wannabe jag är! Kollade just på Tessis blogg och såg att hon hade "Ge mig glitter och glamour" som rubrik till ett av sina tidigare inlägg som jag redan hade läst. Och vad döpte jag mitt inlägg till igår? GE MIG GLITTER OCH GLAMOUR! Vilken jävla sopa jag är. Men jag svär på min brorsas kebab att jag gjorde det omedvetet. Mitt undermedvetna försöker förstöra mitt liv.


* Nej, jag har ingen brorsa. Jag försökte bara låta Sörlidenish. Lyckades jag? Förresten så var jag seriös med det där med att det var inte meningen att vara så n00big och ta hennes rubrik. Peace homies!


Av EV - 7 maj 2008 17:07

Intressant dag... Naaaat! Efter 3 timmar i skolan, på en ledig (!!!!!!!!!!!) dag, så ville jag ta livet av mig. Jag tror att limångorna gjorde att jag började illusionera en aning också. Att limma på 15 000 paljetter på ett vitt papper är inte lika roligt som det låter..


Nu ska jag packa inför Grekland (L) och skriva en recension på en bok som jag inte ens har läst.


Hare gött, hej

(Om du har det minsta uns av humor i kroppen så fattar du det roliga i överstående mening)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards