Alla inlägg under april 2008

Av EV - 29 april 2008 20:32

SVERIGE! I precis detta nu visas Ugly Betty på femman. I precis detta nu är spänningen outhärdlig. Missa det inte. MISSA INTE DET SA JAG!


Ibland kan man nästan tro att jag är en tjej.

Av EV - 28 april 2008 17:18

Jag är värdelös. Nu ska jag gå och hänga mig i min balkong. Hejdå.

Av EV - 25 april 2008 21:17

100 FRÅGOR
Till vår alldeles egna Ellen Pihl!

1. Vem är du? Blondinen
2. Ålder: 16
3. E-post: ellenpihl@hotmail.com
4. Du bor: Lilla hålan Örnsköldsvik
5. Stjärntecken: Vattuman
6. Du kommer från: Den ännu mindre hålan Boden
7. Civilstatus: Ja..
8. Din bästa egenskap: Bajsar fint
9. Din sämsta egenskap: Använder ordet bajs för mycket
10. Husdjur: (En mini-Hitler till katt) Morran, katt
11. Familj: Lasseboy, Martin och MAMMA
12. Kroppsdel du har mest nytta av: Fötterna
13. Kroppsdel du tycker bäst om: Fotknölen
14. Jag sover: Hemma..?
15. Vilka sporter har du gått/går i? Handboll, hästar, fotboll
16. Djur jag är lik: Myrslok
17. Tror du på något? Bajskorvarnas konung eller toaletternas utveckling
18. Frisyr: Pottfrilla
19. Hårfärg: Ja... Blont
20. Ögonfärg: Blåa
21. Längd: 172
22. Vikt: 100 bajskorvar
23. Skostorlek: 38
24. Gillar: Bajs
25. Ogillar: Riktigt bajs
26. Favoritmat: Allt (förutom bönor)
27. Favoritglass: Mjuk
28. Favoritdessert: Marängsviss
29. Favoritpizza: Det mesta
30. Favoritdryck: Trocadero
31. Vem/vilka vet mest om dig? HMMM.. kanske Erika
32. Är du seriös? Aningen
33. Vad har du på dig just nu? Ingenting
34. Vad ska du göra ikväll? Kolla på Notting Hill.. igen
35. När var du senast riktigt full? Februari
36. Gillar du godis? Är Erika dum i huvudet? (Ja)
37. Isåfall vilken sort? Allt
38. Favoritdrink: Ingen aning
39. Favoritfilm: Notting Hill
40. Favoritdag: Fredag/lördag
41. Favoritklädesplagg: Peak, Fred Perry, Lee
42. Favoritbok: Kan inte läsa
43. Musiksmak: Vet inte.. Erikas
44. Favoritdoft: Bajs
45. Favoritblomma: Spela roll


(Här tog intervjuaren en paus och Ellen Pihl svarade själv på frågorna)


46. Öl eller vin? Vin
47. Liknar du en kändis?  Nope
48. Senast köpta skiva: Har ingen aning
49. Senast film på bio: Nån med erika :)
50. Senast lästa bok: Kan fortfarande inte läsa
51. Vad är det för datum idag? 25 april
52. Vad är det för veckodag? Fredag
53. Skriver du dagbok? NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
54. Bästa årstiden: Sommar
55. Älsklingsfärg: Blå såklart
56. Skulle aldrig ta på dig: Latex
57. Vad ville du bli när du var liten? Mamma
58. Blev du det?  Nej....
59. Gillar du att fotografera? Beror på vad man knäpper på
60. Sportbil eller familjebil? SPORT!!!!!!!!!! dah
61. Katt eller hund? Båda
62. Har du nån nojja? Vadå nojja?
63. Fobier? Höjd
64. Deppig eller glad? Varför deppig?
65. Brukar du dra "vita lögner"? Mm!
66. Är det ok med vita lögner? Mm!


(Här är intervjuaren back in business) 


68. Känner du en mytoman? Erika vad är en mytoman? (Erika vet inte vad en mytoman är)
69. Har du pojkvän/flickvän? Nä
70. Är du kär? (Erika ser på Ellen att ja är svaret. Ellen förnekar dock detta) Nej...
71. Hur tidigt stiger du upp? När jag måste bajsa
74. Hur många handväskor har du? Tre 
75. Hur många Nina känner du? Två, fler än vad som behövs
76. Vad tycker du om idrott? Vill inte skriva livet för det finns faktiskt annat än livet
77. Gillar du musikaler? (Ellen slår Erika)
78. Salt eller socker? MEN ERIKA
79. Om du fick välja ett äventyr vilket skulle du välja då? Testa om Erika dör om man slår tillräckligt hårt

80. Tittar du på sport? Nej höhö
81. Hur många bilar har du/ din familj? 50
82. Hur många biologiska syskon har du? 1
83. Isåfall, vad heter de? Martin
84. Hur många timmar sover du per natt? Tills jag måste bajsa
85. Vem är snyggast i världen? Finns very många
86. Vad är du allergisk mot? Ananas
87. Ska du duscha idag? Nej
88. Gillar du ketchup? Ja
89. Är du blyg? Inte speciellt
90. Vad gör du nästa år? Hoppas att jag bajsar fortfarande
91. Vad har/hade du mvg i? Bajsning
92. Vad har/hade du ig i? Allt annat
93. Favoritlaget? AIK :$
94. Har du utländska föräldrar? Inte vad jag vet
95. Gillar du att laga mat? Jag är iallafall bra på det...
97. Hur många par skor har du? Faktiskt ingen aning (solklar lögn)
98. Använder du hårspray: Aa
99. Kan du stå på händer?: Icke
100.Var har du ont? Ontfri, typ

Av EV - 24 april 2008 22:16

Jag gillar Inte Hannah och hennes blogg. Det gör du också, även om hon kommer med personangrepp lite då och då! Så läs hennes blogg eller dö! (Som Hannah själv skulle ha sagt)


Jag föredrar att kalla min vän för Inte Hannah för då blir hennes riktiga namn mer anonymt. Inte Hannah är bara ett förjävla läckert alias. L-Ä-C-K-E-R-T sa jag.

Av EV - 24 april 2008 15:24

Hela världen hatar mig. Det är sant. Hela världen tycker att jag är ett meningslöst sorgligt litet fanskap som borde lägga sig ner och dö någonstans. Detta baseras på Offrets uttalande som offentliggjordes tidigare idag.

"Oh my God, du är dummare än vad du ser ut att vara. Och du ser jävligt blåst ut."



Av EV - 23 april 2008 21:57

Idag hade vi praktiskt prov inom hemkunskap. Alltså vi skulle laga mat. Att laga mat är inte min starka sida (ibland funderar jag om jag överhuvudtaget har någon stark sida) så förväntningarna var inte speciellt höga. Det visade sig att min teori om att jag verkligen kommer att elda upp min lägenhet när jag flyttar hemifrån stämde.


Jag lyckades under en timme göra följande misstag:
1. Jag stängde inte av ugnen..
2. .. och nej, jag stängde inte av plattorna heller.

3. Jag tog inte fram några ingredienser. Alls. Jag började laga mat och hämtade ingredienserna eftersom (detta anser vår lärare är mycket, mycket fel).
4. Jag diskade ingenting innan själva kycklingen var klar. Ingenting.
5. Köket såg ut som ett helvete efter att jag var färdig med allt.
6. Kycklingen liknade köket. Även den såg ut som ett helvete.
7. Jag brände fast potatisklyftorna i plåten.

8. Istället för att verkligen koncentrera mig på själva matlagningen så stod jag och garvade åt mina egna Björn Gustafsson-imitationer som en annan patetisk loser med sjunkande HK-betyg.


Sedan berättade jag om mina små misstag för lite människor som jag trodde att jag kunde lita på. En frågade "Seriöst, glömde du ugnen på?", en skrattade och pekade på mig och ytterligare en slog huvudet i väggen.

Slutsats: Jag måste skaffa bättre vänner.

Av EV - 23 april 2008 21:38

Två killar ~17 sitter på ett café och diskuterar "Parlamentet".
Kille 1: Fatta vad härligt att vara Björn Gustafsson ändå!
Kille 2: Jaa, att vara så sjukt rolig och populär måste vara grymt. Dessutom är han jävligt söt också.
Kille 1: Vad sa du?
Kort tystnad.
Kille 2: Fatta vad mycket brudar man skulle få, sa jag…

Av EV - 22 april 2008 18:08

Min vän O, vi kan kalla henne för Psykfallet, och jag sitter och studerar spanska. Psykfallet sitter och tränar i en halvtimme, jag sjunger på Wall to Wall med Chris Brown. Sedan ber Psykfallet mig att träna för Guds skull, och med tanke på att vi har prov imorgon så tänkte jag bevisa för henne att jag faktiskt hade tränat (för det hade jag ju.. typ)


Psykfallet: Åsikt?
Jag: Opinar
Psykfallet: Men börja plugga Erika!
Jag: Nej, va? Var det fel?
Psykfallet: Men JA!
Jag: Okejokej, men andra ordet då!
Psykfallet: Ni tycker?

Jag: Piensas!
Psykfallet: Seriöst Erika.. BÖRJA PLUGGA!


..

Spanskaprovet lär gå kanon.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards