Direktlänk till inlägg 23 april 2008

HEMKUNSKAP

Av EV - 23 april 2008 21:57

Idag hade vi praktiskt prov inom hemkunskap. Alltså vi skulle laga mat. Att laga mat är inte min starka sida (ibland funderar jag om jag överhuvudtaget har någon stark sida) så förväntningarna var inte speciellt höga. Det visade sig att min teori om att jag verkligen kommer att elda upp min lägenhet när jag flyttar hemifrån stämde.


Jag lyckades under en timme göra följande misstag:
1. Jag stängde inte av ugnen..
2. .. och nej, jag stängde inte av plattorna heller.

3. Jag tog inte fram några ingredienser. Alls. Jag började laga mat och hämtade ingredienserna eftersom (detta anser vår lärare är mycket, mycket fel).
4. Jag diskade ingenting innan själva kycklingen var klar. Ingenting.
5. Köket såg ut som ett helvete efter att jag var färdig med allt.
6. Kycklingen liknade köket. Även den såg ut som ett helvete.
7. Jag brände fast potatisklyftorna i plåten.

8. Istället för att verkligen koncentrera mig på själva matlagningen så stod jag och garvade åt mina egna Björn Gustafsson-imitationer som en annan patetisk loser med sjunkande HK-betyg.


Sedan berättade jag om mina små misstag för lite människor som jag trodde att jag kunde lita på. En frågade "Seriöst, glömde du ugnen på?", en skrattade och pekade på mig och ytterligare en slog huvudet i väggen.

Slutsats: Jag måste skaffa bättre vänner.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

FUL

Av EV - 3 april 2009 10:34

HAHAHHAHA DEN HÄR BLOGGEN ÄR SÅ JÄVLA FUL! HAHAHHAHAHAHA! HAHAHHAHAHHAHA! HAHAHHAAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH
AHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHADen speglar mitt rätta jag. Miss uuuu guuuuys <3Som sagt, erikav.devote.se är där jag h...

Av EV - 8 mars 2009 23:47

Den nya adressen är erikav.devote.se... men jag saknar den här bloggen.Xoxo...

...

Av EV - 26 februari 2009 16:18

...eller?

Av EV - 24 februari 2009 20:51

...kanske.

Av EV - 24 februari 2009 19:04

Linnéa skickade precis en länk.. Världens mest underbara länk någonsin. Den här länken. Blondinbellas blogg stängs av på fredag!DET FINNS EN GUD!!!!!!!!!!!!Lyckorus. *Ler* xD ^^...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards