Alla inlägg under oktober 2008

Av EV - 26 oktober 2008 01:47

Som ni vet så läser jag rätt mycket bloggar varje dag. Bloggar är en stor del av mitt liv. Att en blogg läggs ner (som Alex Schulman-fallet 2007) är oerhört traumatiska upplevelser för mig som jag finner extremt tunga och svåröverkomna.


Blondinbella försvinner (lugn, Isabella Löwerngrip finns fortfarande kvar) och Kissies blogg var nerlagd i någon dag. Jag brydde mig inte ens. Hörde ni det? JAG BRYDDE MIG INTE!

Sen idag besökte jag Djävulen i löshårs blogg (som tråkigt nog återuppstått) igen. Självklart var allt meningslöst och som vanligt med en väldigt kaxig framtoning. Det var varken det meningslösa eller det kaxiga som störde mig denna höstnatt. Nej. Det var Alexandra Nilssons sätt att stava till mascara på.


Tycker ni alla inte att en ung kvinna som Alexandra som själv använder alldeles för många lager smink per dag iallafall borde kunna stava till någon basprodukt? Jag vill dö varje gång jag ser att Kissie har skrivit "maskara". Jag vill i och för sig dö varje gång jag ser att Kissie har skrivit överhuvudtaget men det hör inte hit. Mascara. M to the a to the s to the c to the a to the r to the a. MASCARA!

.

Av EV - 21 oktober 2008 16:37

Idag provade vi ut kläder till visningen. Jag har förmodligen aldrig känt mig fetare i hela mitt liv. Jag fick be henne hämta en större storlek på jeansen tre gånger. Inte en större storlek, inte två. Tre storlekar större än vad det var tänkt att jag skulle ha, tre storlekar större än alla de andra tjejerna. Tre storlekar större.


Jag ångrar allt jag har ätit de senaste sju åren.

Av EV - 18 oktober 2008 18:12

Nu när vi ändå pratar om de regerande bloggkvinnorna så tänkte jag nämna en inte lika regerande blogg.. någonting. Att kalla Kissie kvinna är bara för mycket för mig.


Iallafall, jag har inte besökt hennes blogg på relativt många dagar (för att vara bloggberoende) och jag mår bättre än någonsin! Det känns ungefär som jag tappat 10 kilo hat bara genom det. Har fortfarande mycket övervikt på ämnet hat (gäller dock även ämnet choklad) men det är en början. Det är som mitt eget personligt utformade anger management-program.


Jag tror att världen skulle vara en mycket vackrare plats om alla slutade skriva in hennes bloggadress i adressfältet överhuvudtaget.

Av EV - 18 oktober 2008 18:07

Oerhört slående fenomenal uppdatering. Min blogg är ett skriftligt bevis på personligt misslyckande.


Det som har hänt i bloggvärlden är iallafall att Blondinbella i princip lägger ner Blondinbella och Kenza har vunnit VeckoRevyns pris "Årets blogg". Två, enligt mig, mycket bra nyheter!


Hur vet då jag, den insnöade och socialt handikappade halvbonden, detta? Tja.. Någonting måste man ju göra på dataanvändsningstimmarna, eller hur?

Av EV - 13 oktober 2008 21:15

Allvarligt talat. Den som införde den där Marabou-reklamen till svensk television borde skjutas.


..

Av EV - 13 oktober 2008 21:11

Min dator har kraschat.. igen. Det har fått det där förbannade hästviruset.. igen. Jag vill dö.. igen.


Jag orkar inte ens prata om det.

Av EV - 11 oktober 2008 12:22

CRISTIANO RONALDO ÄR I SVERIGE!!!!!!!!!!!!!!!


Behöver jag säga något mer?

..

Av EV - 9 oktober 2008 21:05

Vad är man för förstörd liten människa om dubbelavsnitt av That 70s Show var dagens höjdpunkt?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards