Direktlänk till inlägg 6 maj 2008

GE MIG GLITTER OCH GLAMOUR

Av EV - 6 maj 2008 22:06

Imorgon är vi lediga och jag orkar inte förklara varför vi är det på en onsdag i maj sådär. Men nu är det så att vi är lediga och det ska vi vara glada för. Jag tänker dock inte le så jävla mycket åt det. Imorgon, PÅ MIN LEDIGA DAG, ska jag ändå pallra iväg mig själv till skolan. Jag måste göra klar min bilduppgift på bilden innan jag flyger iväg mot varmare klimat.


Mitt slutprojekt i nionde klass. Det sista inom ämnet bild som jag gör på Sörlidenskolan någonsin. Och vad är då mitt slutprojekt? Jo, jag ska göra en papegoja i paljetter. Detta är inget skämt. Jag upprepar, detta är inget skämt. Tragiskt nog. Allvarligt talat, vad fan tänkte jag med? EN PAPEGOJA? I PALJETTER? Hjälp.. Jag är ju ett jävla geni. Det här ska liksom bevisa något som typ vad jag har lärt mig under dessa nio år i skolan och vad jag nu kan. Det är en chans att visa vad jag går för. En papegoja i paljetter är sådant som de som går i tredje klass klarar av bättre än mig. Paljetter. Varför inte göra en teckning av rosa fingerfärg och en skulptur av en glass i modellera när jag ändå håller på?

Oh my Allah..

 
 
Ingen bild

annika

7 maj 2008 13:33

"Paljetter. Varför inte göra en teckning av rosa fingerfärg och en skulptur av en glass i modellera när jag ändå håller på?"
HAHAHA det min vän. var KLOCKRENT :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

FUL

Av EV - 3 april 2009 10:34

HAHAHHAHA DEN HÄR BLOGGEN ÄR SÅ JÄVLA FUL! HAHAHHAHAHAHA! HAHAHHAHAHHAHA! HAHAHHAAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH
AHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHADen speglar mitt rätta jag. Miss uuuu guuuuys <3Som sagt, erikav.devote.se är där jag h...

Av EV - 8 mars 2009 23:47

Den nya adressen är erikav.devote.se... men jag saknar den här bloggen.Xoxo...

...

Av EV - 26 februari 2009 16:18

...eller?

Av EV - 24 februari 2009 20:51

...kanske.

Av EV - 24 februari 2009 19:04

Linnéa skickade precis en länk.. Världens mest underbara länk någonsin. Den här länken. Blondinbellas blogg stängs av på fredag!DET FINNS EN GUD!!!!!!!!!!!!Lyckorus. *Ler* xD ^^...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards