Alla inlägg under augusti 2008

Av EV - 28 augusti 2008 14:28

Det finns inte så mycket mer att säga än att jag hatar mitt liv och att jag eventuellt planerar att låta mig själv drunkna i havet eller alternativt en turkisk pool.

Om några timmar är jag som sagt i Turkiet. Wooooow.


Varför känner jag inte lyckan och glädjen? Gud, bara låt mig dö där borta.

Av EV - 27 augusti 2008 17:25

Idag ville jag bara dö. Mer än vanligt alltså. Det här var verkligen en självdestruktiv dag. Jag ville bara dö.


En kille erbjöd mig ett rakblad att skära upp mina handleder med.


Jag ångrar att jag tackade nej till ett sådant fint erbjudande.

Av EV - 26 augusti 2008 20:39

Nyberg: Man ser väldigt smart ut när man håller i en bok!
Westin: Det beror helt på vad för sorts bok man håller i. Om den till exempel har titeln Guide till att andas så ser man nog inte så intelligent ut.

Av EV - 25 augusti 2008 22:57

Det får ju bara inte gå smidigt, fort och enkelt när det gäller mina linser. Det vore väl alldeles för förskräckligt. Förjävligt. Förfan.


Idag meddelade min optiker mig att jag hade linser att hämta på optiken. Ganska glad och ganska nöjd gick jag dit och var beredd på ett fräscht nytt par linser. Jag gick därifrån ganska less och ganska besviken.


Tror ni inte att idioterna skickar endast en lins till mig?

Jag undrar bara, linsföretaget utan hjärncellsbegåvning: Vafan i helvete hade ni tänkt er att jag skulle göra med endast en färgad lins? Se ut som ett jävla stolpskott kanske? Är jag ett vandrande skämt? Är jag underhållning på en så pass sorglig nivå?



..

Av EV - 25 augusti 2008 21:29

Alltså..


Nej, det var inget.


Jo. JAG VILL BYTA KOMMUN!

Av EV - 24 augusti 2008 23:48

Inför denna jävla skolstart har jag köpt en slags blågrön kalenderaktig kalender/almanacka-liknande bok. Jag har redan fyllt i morgondagens planer.


Måndagen den 25 augusti
09.10 - Parkskolan.
09.11 - Dö.



GUD

Av EV - 24 augusti 2008 23:27

Min kära Hannah heter GUD i min kontaktlista på telefonen.

Jag blir lika förvånad varje gång jag får sms.

Av EV - 24 augusti 2008 20:21

Detta är en svart dag. Jag beklagar att jag inte kunnat förmå mig att blogga men det känns så tungt. Ett oändligt mörker.


Detta var min sista dag som fri. Sista dagen på sommarlovet. Imorgon börjar helvetet.


Jag sörjer.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards