Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av EV - 3 augusti 2008 14:57

En sak förstår jag inte (det är många saker jag inte förstår men ni förstår) och kommer antagligen aldrig förstå..

Hur i helvete kan en helt random modebloggare få 49 kommentarer på ett inlägg där hon endast lagt in en bild på ett par vita jävla vanliga skor? Allvarligt - ett par vita skor. ETT PAR VITA SKOR!


Imorgon lägger jag in en bild på mina gula skor så ska vi se hur många kommentarer jag får på dom. Helvete vad förbannad jag blir. Har egentligen ingen anledning till att hata så mycket men idag är det allt jag känner mot de flesta modebloggarna. Ett djupt, mörkt, oändligt hat.

HEJ

Av EV - 3 augusti 2008 14:31

Jag hatar bloggkoll. Så jävla idiotiskt svårt. Vad är det för fel på människor? Herregud min Jesus och solskyddsfaktor 22 vad alla bloggar. Jag hinner inte alls med i detta storstadstempo.


PS. Ett stort tack till Blondinbella som får det att låta som om vi i Övik inte har något liv.
PS2. Vi kanske inte har det men ändå.


Fan ta bloggkoll alltså. Eller felet sitter nog mer i mitt huvud. Men ändå. Jag orkar inte klaga på min egen intelligens. Det har jag gjort tillräckligt tror jag.


Av EV - 3 augusti 2008 13:39

Det återstår 3 dagar av jobb kvar nu. Endast 3 dagar tills det totala helvetet är över. Om 3 dagar kan jag sova hur länge jag vill. Om 3 dagar kan jag göra vad jag vill på dagarna. Om 3 dagar får jag tillbaka mitt liv.

3 DAGAR. HÅLL UT ERIKA!!!!!!!111ONEONEONE

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards