Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av EV - 19 augusti 2008 15:26



Jävla idioter. Låt henne vara för fan! Hon har laddat i fyra år för det här. Fyra år! Ahhh jag har lust att gå hem till var och en av er och kasta en bildrörs-tv på er. DÖ!

Av EV - 19 augusti 2008 11:17

HÄR HAR VI DEN EXKLUSIVA BILDEN! Malin, den högt föraktade Alexandra Nilsson och Annika. Tyvärr ville Annika inte visas eller bli sammankopplad med Kissie så hon censurerade sitt och Malins ansikte med hjälp av Paint. Resultatet blev slående.

Jag fick en kort pratstund med Annika (Okej, jag utbytte bokstäver med henne på MSN..)
Sminkar hon sig lika förjävligt som på bilderna?
- Ja, värre.
Kan du uppskatta ungefär hur många liter foundation hon hade i ansiktet?
- Jag skulle tippa på 4 eller 5 liter, enbart på ena kinden alltså. Sedan lika mycket på den andra och lika mycket i pannan.
Pratade hon med en överdrivet överlägsen pipig stockholmsdialekt?
- Faktiskt inte överdriven om jag ska vara ärlig, ungefär som Gina bara lite mer.
Verkade hon lika mentalt efterbliven som hon utger sig för att vara i bloggen?
- JA!
Såg hennes löshår extremt B ut?
- Inte bara extremt, det såg övernaturligt B ut. Barbiedockors hår är rena kvaliteten om man jämför.
Tack så mycket för att du tog dig tid att prata om den skräckupplevelse du kastades in i när du besökte vår huvudstad. Det du upplevde är något som ingen människa någonsin ska behöva uppleva och det tyder på att enormt mod och civilcurage att du tog dig samman och förevigade ögonblicket på bild även fast situationen för alltid kommer att vara intatuerad i din näthinna likt en brännskada på en i övrigt felfri fot.
- Tack själv.. (Intervjuaren får känslan av att tårar kan vara påväg efter upprepade tillbakablickar från händelsen)

     


Av EV - 19 augusti 2008 11:07

Har ni läst detta -> http://kissies.se/2008/august/godnatt.aspx? Det är klart ni har, ni är säkert trogna Kissiefans allihopa.. HOPPAS JAG VERKLIGEN INTE! Iallafall, lägg märke till detta.

"Gles uppdatering, jag vet och jag är ledsen för det hörrni men jag har haft annat för mig.. Jag träffade iaf Felippe idag, plus 2 bloggläsare som kom fram och ville ta bild med mig, gulligt! Om ni tjejer läser detta maila gärna den till mig :) Alexandra@kissies.se!"

2 bloggläsare är inga mindre än Malin och Annika! Och bloggläsare var väl att ta i.. Jag försöker för fullt att övertyga Annika om att hon ska skicka bilden till mig. Vi får se hur det går. Okej, hon sa nu att hon hellre dör. Så det ser ut som att jag blir tvungen att döda henne.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards