Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av EV - 13 augusti 2008 17:00

Kära älsklingar, jag ber om ursäkt för de tre senaste PMS-inspirerade inläggen med mina emotionella sammanbrott. Nu har min optiker fixat mina linser och jag är glad.

Fast det är fortfarande inte kul att ha Hitlerögonbryn.

Av EV - 13 augusti 2008 15:56

DET FINNS FAN INTE ETT ENDA ORD I DEN SVENSKA ORDLISTAN SOM KAN BESKRIVA VAD JAG KÄNNER JUST NU!

Mina linser var tre veckor försenade. Tre veckor. Jag fick dom idag och fyfan vad glad jag var. Jag såg kanon i dom (alltså styrkan var PERFEKT) och jag gillade färgen också. Men när jag tog av mig dom så blev dom helt fucked up och rullade ihop sig och sånt så jag gick argt tillbaka till optikern och hon konstaterade att det var fel på linserna och att vi var tvungna att skicka tillbaka dom.

ARG, LESS, BESVIKEN, FÖRBANNAD, IRRITERAD, FRUSTRERAD, SUR, TRÖTT, FÖRVÅNAD, SJÄLVMORDSBENÄGEN OCH PÅ GRÄNSEN TILL NÅGOT JÄVLA PSYKISKT SAMMANBROTT!

Allvarligt SKJUT MIG FÖR I HELVETE!

Av EV - 13 augusti 2008 15:04

..och nu är chokladen slut. 200 gram Marabou Daim rakt åt helvete. Det här är verkligen en tung dag för mänskligheten.


Men för omväxlingsskull så tänkte jag att NI får bestämma hur jag ska döda mig själv denna augustidag. Ska jag:
1. Dränka mig själv i Britneys parfym Midnight Fantasy?
2. Strypa mig själv med hjälp av någon av min lillasysters sjalar?
3. Bränna min handled med vågtången (istället för den vanliga cutcut-emo metoden)?

Eller om ni själva har några förslag. Tänk glamouröst. Tänk smärtsamt. Tänk.. Ja. Tänk!




..eller så går jag helt enkelt de cirka och oerhört dryga 30 meterna ner till stan och köper ny choklad. Men det känns så odramatiskt på något sätt.

Av EV - 13 augusti 2008 14:59

Jaha. Så nu har jag ögonbryn igen. Jätteroligt. Verkligen. Nu är jag inte längre en människa med två ögonbryn. Nu är jag två ögonbryn med en människa.

Allvarligt talat. Jag såg mig själv i spegeln på H&M - och allt jag såg var ett par ögonbryn. Mina ögonbryn är svarta och mitt hår är ljusoranget för det har blekts under helvetessommaren. Så nu har jag köpt hårfärg också. Och choklad. Mitt ansikte är nu prytt med två Hitlermustascher ovanför mina ögon.

Alltså skjut mig någon.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards