Alla inlägg den 8 augusti 2008

..

Av EV - 8 augusti 2008 23:00

..och ni kan ju gissa vem Djävulen i löshår är..


Dock borde jag inte läsa hennes blogg. Det är som att tycka att Bush är århundradets sämsta president som borde exporteras till en igloo på Grönland medans det är snökaos med 50 minusgrader som varmast och samtidigt rösta på honom i nästa val.


Helvete!

Av EV - 8 augusti 2008 21:57

Okej, hörni. Eftersom att kineserna firar det här datumet på sitt sätt och stockholmarna på sitt så får jag väl fira det på mitt eget sätt.

8 "stora" bloggar jag läser
Kenza
Blondinbella
Djävulen i löshår
Egoina

Storstadspojken

KEBAB
PIZZA
CHICKEN TERIYAKI


8 låtar jag lyssnar på när jag är arg/förbannad/besviken/ledsen/på gränsen till deprimerad
Boulevard of Broken Dreams - Green Day
Misery Business - Paramore
Forever - Papa Roach

Over You - Daughtry
All These Things I Hate - Bullet For My Valentine
Everywhere - Michelle Branch
Get Over It - Avril Lavigne
Take A Bow - Rihanna


8 (+8) låtar jag lyssnar på när jag är på världens bästa underbaraste härligaste lysande fullständigt livsälskande humör
4 Minutes to Save the World - Madonna, Justin Timberlake & Timbaland

Down - Chris Brown ft Kanye West

Elevator - Flo Rida ft Timbaland

Get Loose - TI ft Nelly
She's Dangerous - Matt Pokora ft Timbaland
Labels or Love - Fergie
Lollipop - Lil Wayne
Low - Flo Rida ft T-Pain
Wall to Wall - Chris Brown

We Takin Over - DJ Khaled ft Rick Ross

When I Grow Up - The Pussycat Dolls


DEN HÄR LISTAN GICK JU RAKT ÅT HELVETE. Jag orkade ju inte ens hitta på 8 på allt. En blev det 16 på, en blev det 5 på så då fick jag hitta på lite extranamn. Så för er som trodde att kebab, pizza och chicken teriyaki är bloggar är jag tyvärr tvungen att meddela att så är inte fallet.


Ha en bra 08-dag och lyssna på låtarna om ni har tråkigt. Fan vad jag behöver sova.




 

Av EV - 8 augusti 2008 02:48

Jag kollade nyss in mitt blivande schema på min nya skola med mina nya klasskompisar. Detta skrämmer mig totalt. Nytt schema. Ny skola. Nya klasskompisar. Typ.. ?!?!??!


När blev jag 16 år och fick ångestattacker inför gymnasielinjer och kurser? Hur? Varför? Jag förstår inte. Samhällskunskap. Svenska. Spanska. Bild. Idrott. Matte...


Fan. Måste man läsa Matte B på gymnasiet? För jag antar att man måste läsa förbannade helvetes Matte A. Jag kommer inte ens klara av det. För hur i helvete skulle det gå till?


Dö. Och godnatt.. Om någon timme.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards