Alla inlägg under augusti 2008

HEJ

Av EV - 3 augusti 2008 14:31

Jag hatar bloggkoll. Så jävla idiotiskt svårt. Vad är det för fel på människor? Herregud min Jesus och solskyddsfaktor 22 vad alla bloggar. Jag hinner inte alls med i detta storstadstempo.


PS. Ett stort tack till Blondinbella som får det att låta som om vi i Övik inte har något liv.
PS2. Vi kanske inte har det men ändå.


Fan ta bloggkoll alltså. Eller felet sitter nog mer i mitt huvud. Men ändå. Jag orkar inte klaga på min egen intelligens. Det har jag gjort tillräckligt tror jag.


Av EV - 3 augusti 2008 13:39

Det återstår 3 dagar av jobb kvar nu. Endast 3 dagar tills det totala helvetet är över. Om 3 dagar kan jag sova hur länge jag vill. Om 3 dagar kan jag göra vad jag vill på dagarna. Om 3 dagar får jag tillbaka mitt liv.

3 DAGAR. HÅLL UT ERIKA!!!!!!!111ONEONEONE

Av EV - 2 augusti 2008 16:03

Jag har fastnat för denna låten och det kan lätt uppstå pinsamma situationer eftersom att jag har en tendens att alltid sjunga jättehögt när jag väl gillar en låt. Så nu satt jag alltså och skrek I kissed a girl and I liked it utan att ha en tanke på att mitt fönster är öppet och att rätt mycket folk går utanför.


Men det är ju inget fel med att vara lite gay heller. Väldigt fina färger på flaggan iallafall!

Av EV - 2 augusti 2008 12:28

Jag hatar att den här sidan heter bloggagratis.se. Jag hatar bloggagratis.se. Jag tror att bloggagratis.se är anledningen till att jag bloggar så lite och så oerhört tråkigt nu. Jag har tappat viljan att skriva in bloggagratis.se i adressfältet. Jag har nästan tappat viljan att psykopatförklara Kissie.

Detta är riktat till dagens ungdomar: Om ni ska starta en blogg, blogga för Guds skull på blogg.se istället! Ni kommer att tacka mig.


Dö. För det går inte att flytta en blogg till en annan bloggadress va?

Av EV - 1 augusti 2008 14:57

När jag kom till jobbet mitt i natten (ungefär fem över sju) och såg gräsklipparen så började jag nästan gråta. Jag hatar den så fruktansvärt mycket så det finns inte tillräckligt med negativa ord för att beskriva vad jag känner för den. Det var med ett tungt hjärta, tunga tankar och en tung jävla helvetesmaskin som jag fortsätte med gräsklippningen från helvetet. Nu har jag klippt bort ungefär hela Gullänget.

Jag hatar mitt jobb.


Sen när jag besökte vår kära lilla stad alldeles nyss så såg jag en viss Blondinbella sitta på Brownies.

Min dag är förstörd.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards