Alla inlägg under augusti 2008

!!!

Av EV - 18 augusti 2008 16:27

Seriöst, vad är grejen med att använda utropstecken efter varje mening? Jag läste nyss en blogg och mina ögon tårades nästan. Det gör ont i mig när jag ser bloggare som skriver saker som Hej! Idag var jag på stan! Det var kul! Jag var där med Sara! Hon hade en lila klänning! Alltså.. Varför gör ni såhär? Missade ni alla svenskalektioner i hela era liv? Blev ni tappade som barn?


Jag hatar er.

EMO

Av EV - 18 augusti 2008 16:16

Det är dagar som denna som jag känner att jag bara vill hoppa ner på byggnadsställningen utanför mitt fönster, vråla högt likt en galen schimpans och sedan störta ner mot marken..


..och DÖ!

Av EV - 18 augusti 2008 02:24

Erika säger (02:24):
Godnatt lillen
` Lisa Lindbeerg säger (02:24):

HAHAHAHAHAHAHA

` Lisa Lindbeerg säger (02:24):

Är det bara jag som tycker det är kul att en dvärg kallar mig för lillen?


...
Jag ska aldrig mer prata med den där jävla människan.


(Och egentligen heter varken jag eller Lisa sådär på MSN men eftersom att jag är besatt av att allt på den här bloggen ska vara grammatiskt korrekt så måste jag redigera till att de första bokstäverna är stora. Jag har också lagt märke till att jag inte har något liv)

Av EV - 18 augusti 2008 01:20

"Ja det var det jag kom på, och helt ärligt tycker jag min blogg äger skiter ur resten! Kenza tex, har en riktigt jävla tråkig blogg men visst hon ser bra ut på dom få bilderna hon lägger upp på bloggen, alltid något. Dessutom, att höra om hennes jävla grek eller vad fan han är kan ju inte heller vara så underhållande.."


Citerade från Alexandra Nilssons blogg vilken jag inte tänker förmå mig att länka till.


Jag har en fråga till dig, Alexandra. Du tycker att Kenzas blogg är ointressant eftersom att hon tjatar om sin "grek" hela tiden samtidigt som du själv varierar ditt bloggande genom att ena dagen skriva att du är kär och galen i din jävla Robban och nästa dag berätta om hur fantastiskt det är att vara singel och att du ska köpa en singelring?

Skillnaden mellan Kissies blogg och Kenzas blogg är att Kissie lever på sina läsare och Kenza bara lever och delar med sig av en del av det. Jag uppfattar Kenza som en skön 17-åring och Kissie som en fjortis och dessutom en uppmärksamhetskrävande sådan.


För att sammanfatta: Kenza 1 Kissie 0!

(Eller egentligen: GO GO GO KENZA och DÖ KISSIE! Men om jag skriver så får jag massa haters på mig. Inte roligt..)


Men vem vet? Under alla lager foundation kanske vi en dag hittar en riktig människa.

Av EV - 18 augusti 2008 01:14

Jag har fått ett mejl från min gamla klasskamrat Maciej (det där polska geniet, ni vet?) Eller jag och jag, de flesta som satt sin fot på Sörlidenskolan eller är födda 1992 har väl mottagit det.


Hej!!
 
Nu är det snart dags att börja skolan igen.
Jag hoppas att alla har haft en jättetrevligsommar.
Jag hoppas också att ni kommer att ha det bra i skolan och kommer att få bra resultat.
Ni lär träffa många nya människor, lära er en massa nytt och utvecklas på alla möjliga sätt.
Ni kommer ett steg närmare det ni vill bli.
Ha det så bra i skolan!
(och tänk på att det bara är 10 månader kvar till nästa sommar)


HA ETT BRA LÄSÅR 2008/09!!


MVH

Maciej Malecki



..han var bara tvungen att påminna oss om att det är 10 månader kvar tills nästa frihetsperiod och möjlighet att leva livet ordentligt. Tack Maciej.

Av EV - 17 augusti 2008 20:51

OH MY VERY VERY BIG ALMIGHTY GOD!

Jag fick nyss ett sms av Annika som innehöll följande exklusiva material - bara för er - den delen av den svenska befolkningen som jag personligen föredrar!

"KISSIE STÅR FRAMFÖR OSS. JAG TROR JAG AVLIDER. JAG VET INTE OM JAG SKA SKRATTA ELLER GRÅTA."


Jag önskar verkligen att jag befann mig i Annikas position nu. Jag önskar att jag såg det Annika ser nu. Jag önskar att jag hade möjligheterna Annika har nu. Jag önskar att jag var Annika nu.

1. Hon befinner sig i Stockholm.
2. Hon befinner sig i Stockholm bakom en av Sveriges största och mest offentliga fjortisar och har alltså möjlighet att a) dra henne i löshåret b) fråga hur mycket pengar hon spenderar på foundation i månaden c) skratta åt henne inför henne..
2. Hon befinner sig i Stockholm och när hon kommer hem kan hon blogga från blogg.se. Jag vill också ha den möjligheten. Men nej. Jag har bloggagratis.se. Jag undrar bara.. Varför?

Annika.. MANNEN jag vill leva ditt liv nu. Jag ska slå dig ungjävel.

http://annikawikman.blogg.se

Av EV - 16 augusti 2008 16:41

De här passar nog inte här, men gick du på Örnsköldskolan förut?? :p

av Sandra den 16 augusti 2008 kl 14:36


Svar: Hej Sandra! Kul att du hittat till min blogg där jag skriver lite om mina kläder, mina tankar om olika nagellacksfärger och det senaste skvallret från det som är värt att höra! Jag måste tyvärr meddela dig att jag aldrig gått på Örnsköldsskolan eftersom att jag har gått på Sörlidenskolan i hela nio år (vilket jag anser är nio år för mycket) och aldrig blivit undervisad i den skolan. Dock övervägde jag att byta till den skolan en period vid hösten 2001, men det blev det inget av. Så jag har alltså varit gangsta rakt igenom sedan 1999. Tack för din fråga!


Och jag tänker be till Gud att ni förstod att jag inte var seriös med "Dagens läsarfråga" eftersom att det är så modebloggigt som det kan bli. Men jag svarade iallafall på frågan, pluspoäng till mig! Känn er dock välkomna att ställa alla möjliga frågor om ni har några intressanta. Jag tror förövrigt inte att det finns några frågor eftersom att i 29 av 31 fall det är det några av mina kompisar som läser min blogg. Och dom har för det mesta inga frågor, dom tycker bara att jag är allmänt störd.

Av EV - 16 augusti 2008 01:49

Kära läsare och hatande nolifers. Jag känner att jag måste dela med mig av en sak som jag undanhållit från er i närmare tjugo minuter.

Denna fredagsnatt när jag besökte Alexandra Nilssons ökända blogg ryktes jag inte med i ett våldsamt raseriutbrott som jag brukar göra. Jag fick inte ont i mitt blondintresserade jag när jag såg hennes gula hår på en stor bloggbanner och jag ville inte gråta och skjuta hennes svenskalärare när jag såg hennes särskrivningar och stavfel.

Nej. Jag kände helt enkelt att jag inte brydde mig om denna 17-åriga stockholmsfjortis som fyller sitt liv med Freewaycola, negativ bekräftelse från människor som är väldigt tuffa bakom sina dataskärmar men riktiga chickens IRL (sådanna som jag, alltså) och sin helt vridna uppfattning om vad smink är till för. Jag kände helt enkelt inget behov av att irritera mig på henne. Mitt hatbegär var som bortblåst.

Jag har bara en fråga..
VAD I HELVETE ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards