Alla inlägg under augusti 2008

..

Av EV - 7 augusti 2008 13:12

Kissies.se är bara en blogg. Bloggen speglar inte nödvändigtvis hennes personlighet. Varenda åsikt som kommer från den underbara människan kan vara ett PR-trick. Jag som läsare bör inte ta hennes uttalanden på fullaste allvar och bryta ut i ett raseriutbrott när hon provocerar, för det är ju bara charmigt att hon gör det egentligen. Hon är säkert charmig, den där Alexandra Nilsson. Hon är säkert en fin människa. Jag kan inte säga att jag hatar henne eftersom att jag aldrig har träffat henne. Som sagt, hon är säkert en fin människa. Jag bör låta henne leva sitt liv.


Är ni nöjda nu, Kissielovers?

!!!

Av EV - 6 augusti 2008 22:07

Inga fler 6-timmars-sömn-dygn. Inga fler pippikängor med stålhätta. Inga fler gräsklippare.

Det är över nu, mina vänner. Det är över.


OCH DET KÄNNS SÅ FÖRBANNAT JÄVLA BRA!

Av EV - 6 augusti 2008 22:03

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av EV - 5 augusti 2008 22:57

Min vän, som vi kan kalla Hiphopkillen1992 eller Sebastian Campos Muñoz, fick reda på att han var född 1992 när han var sju år. Innan dess hade han hetat Seba1993 på msn.

Han trodde att han var född 1993. Och det trodde hans pappa med.


Jag har tårar i ögonen.

Av EV - 5 augusti 2008 17:04

Jag tycker att vi tar en tyst minut för alla hennes förlorade hjärnceller. Sedan så ber vi för att hon lär sig stava på sin nya skola.. Och tillslut så hoppas vi att hon lägger ner sin blogg inom kort.

Av EV - 5 augusti 2008 16:52

Från Kissies.se. Observera att ev.bloggagratis.se inte tar ansvar för innehållet i texten kan framstå som efterblivet tänkande av en uppmärksamhetssökande Stockholmsfjortis.


Har fått frågor om vad jag tycker om päls, ja jag kan gissa att det beror på grisen som valde att sätta på sig en död räv?

Alla vi vet ju att miss-piggy inte har några kännslor när det kommer till djur och det beror på att hon själv ser ut som ett, en gris. Där har ni förklaringen till varför hon kan gå runt med en död räv på axlarna, hon är ju fan som Cruella Devil med ett tryne!


Ibland är Kissie rolig, det måste jag faktiskt erkänna. Det var rätt roligt det där hon sa om sin favoritbloggare Blondinbella. Fast mest elakt faktiskt. Men hon lyckas ju hämnas på sig själv åt Blondinbella genom att vara så oerhört Kissie (dum och blond alltså) som det bara går.

Så som ni hör, jag är inte helt emot päls men jag föredrar att bära annat, jag har en pälsjacka hemma och en mössa men iförsvar kan jag säga att båda var presenter. Tycker det är suåersnyggt med päls ibland faktiskt,

iaf så länge inte huvudet är kvar!


Vad gör vårat vithåriga hatobjekt i nästa inlägg? Jo, lägger upp en pin med texten "Gör som Kissie bär inte päls!". Alltså idiotförklarar hon först Blondinbella i ett inlägg fast skriver att hon använder päls ibland och i nästa inlägg lägger hon upp en bild på en pin där det står att hon inte använder päls. Ja, LAL är förkortningen. Laughing at losers. Sök hjälp Kissie.


Och att jag ens orkar bry mig.. Jag blir snart den som söker hjälp.

Av EV - 4 augusti 2008 20:10

Det står en intervju med någon Hakkieiiskkkaalekkak Puuttiiivässaiakkklsll eller liknande (finska namn, ni vet) i Tidningen 7 och där nämns två gånger en Hasse Schelin. Sa mig ingenting. "Hasse Schelin, som många känner igen från Nolatoks".. Det är inte Hasse Schelin. Det är Hans Schelin, min morfar. Hans Schelin. Inte fan heter han Hasse. Har aldrig hetat och ska fan i mig inte heta det heller. Under hela mitt 16-åriga liv har han hetat Hans Schelin, inte något jävla Hasse. När någon säger Hasse tänker jag på hasselnötter. Jag vill inte tänka på hasselnötter. Speciellt inte när jag tänker på min morfar. Han är ju en kul herre i sina bästa år, inte någon jävla nöt.


Vad vill Tidningen 7 med det?

Av EV - 3 augusti 2008 14:57

En sak förstår jag inte (det är många saker jag inte förstår men ni förstår) och kommer antagligen aldrig förstå..

Hur i helvete kan en helt random modebloggare få 49 kommentarer på ett inlägg där hon endast lagt in en bild på ett par vita jävla vanliga skor? Allvarligt - ett par vita skor. ETT PAR VITA SKOR!


Imorgon lägger jag in en bild på mina gula skor så ska vi se hur många kommentarer jag får på dom. Helvete vad förbannad jag blir. Har egentligen ingen anledning till att hata så mycket men idag är det allt jag känner mot de flesta modebloggarna. Ett djupt, mörkt, oändligt hat.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards