Alla inlägg den 11 maj 2008

Av EV - 11 maj 2008 20:27

Kära vänner och allmänna stalkers!
Jag befinner mig för tillfället i Grekland och närmare bestämt Kreta. Det är riktigt skönt, måste jag säga, men jag är dock fortfarande vit. Vit som fan.


Igår gick vi i hamnen som alla finner så oerhört charmerande (vad är det roliga med att kolla på massa fula och mögliga båtar?) och efter den strandpromenaden så finns det jättemånga restauranter som alla har män som står utanför och försöker locka in massa stackars svenskar. En man tog tag i min hand och sa "Hello! My name is.. uh.. uh" och låtsades bli så överväldigad av min skönhet (jag var fortfarande lika vit som vanligt, hade håret i ett enormt hårband som inte var direkt smickrande för mitt ansikte och hade inte ett dugg smink på mig. Kort sagt, jag såg ut som ett jävla helvete och det var inte en vacker syn) och jag ville bara slå till honom och skrika "Dra åt helvete din pengakåta grekjävel, jag är ful som fan och jag vet om det!" men det gjorde jag dock inte. Lite hyfs har jag nog i kroppen... NAAAAT!


Nu tar tiden slut för jag har suttit vid den här datorn i hotellets reception i 53 minuter. Klockan är 21:27 här förresten. Jag kanske hör av mig lite senare någon annan dag, vem vet? Jag kanske åkt in på livstid på grund av mord på lokal servitör.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards