Direktlänk till inlägg 26 oktober 2008

MASCARA GODDAMNIT

Av EV - 26 oktober 2008 01:47

Som ni vet så läser jag rätt mycket bloggar varje dag. Bloggar är en stor del av mitt liv. Att en blogg läggs ner (som Alex Schulman-fallet 2007) är oerhört traumatiska upplevelser för mig som jag finner extremt tunga och svåröverkomna.


Blondinbella försvinner (lugn, Isabella Löwerngrip finns fortfarande kvar) och Kissies blogg var nerlagd i någon dag. Jag brydde mig inte ens. Hörde ni det? JAG BRYDDE MIG INTE!

Sen idag besökte jag Djävulen i löshårs blogg (som tråkigt nog återuppstått) igen. Självklart var allt meningslöst och som vanligt med en väldigt kaxig framtoning. Det var varken det meningslösa eller det kaxiga som störde mig denna höstnatt. Nej. Det var Alexandra Nilssons sätt att stava till mascara på.


Tycker ni alla inte att en ung kvinna som Alexandra som själv använder alldeles för många lager smink per dag iallafall borde kunna stava till någon basprodukt? Jag vill dö varje gång jag ser att Kissie har skrivit "maskara". Jag vill i och för sig dö varje gång jag ser att Kissie har skrivit överhuvudtaget men det hör inte hit. Mascara. M to the a to the s to the c to the a to the r to the a. MASCARA!

 
 
Jessica - PCT

Jessica - PCT

26 oktober 2008 01:57

Haha! Jag tycker faktiskt det är rätt sjysst att Kissie bloggar så mycket som hon gör, för även om hon framhåller sig själv som något, vilket i åttiotalets folkhem kallades för, hjärndöd så är det rätt sjysst att det alltid finns en blogg man kan surfa till när man plogat sig igenom det tjugotal som man dagligen läser.
Sen att man inte orkar läsa allt, det är ju en annan sak.

http://piercadeconversetjejen.blogg.se

 
olivia

olivia

26 oktober 2008 11:47

HAHAHHAHAHAHAH, M to the a to the...
På torsdag på torsdag :D

http://olivial.blogg.se

 
sandra

sandra

30 oktober 2008 17:14

sv: hoppas du kan förlåta mig erika! det var verkligen inte menat som nåt dumt till dig! :D
och besides, så gillar jag att läsa om ditt kissiehat !

http://sandragimbson.blogg.se

 
sofie

sofie

4 november 2008 12:45

blogga mer kvinna! haha

http://jsofie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

FUL

Av EV - 3 april 2009 10:34

HAHAHHAHA DEN HÄR BLOGGEN ÄR SÅ JÄVLA FUL! HAHAHHAHAHAHA! HAHAHHAHAHHAHA! HAHAHHAAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH
AHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHADen speglar mitt rätta jag. Miss uuuu guuuuys <3Som sagt, erikav.devote.se är där jag h...

Av EV - 8 mars 2009 23:47

Den nya adressen är erikav.devote.se... men jag saknar den här bloggen.Xoxo...

...

Av EV - 26 februari 2009 16:18

...eller?

Av EV - 24 februari 2009 20:51

...kanske.

Av EV - 24 februari 2009 19:04

Linnéa skickade precis en länk.. Världens mest underbara länk någonsin. Den här länken. Blondinbellas blogg stängs av på fredag!DET FINNS EN GUD!!!!!!!!!!!!Lyckorus. *Ler* xD ^^...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards