Alla inlägg den 19 april 2008

Av EV - 19 april 2008 16:17

Kommentarer överflödiga.

Av EV - 19 april 2008 15:53

Jag tillhör den delen av världens befolkning som inte riktigt gillar Kissie. Om jag ska vara ärlig så läser jag bara Alexandra Nilssons blogg för att skratta när jag ser hennes videobloggar. Att hon drar i sitt hår, filmar sina tights och frågar läsarna (som uppenbarligen inte kan svara) hur de mår som artighetsfras har blivit ett klassiskt skämt i min umgängeskrets. Men cred till henne för att hon lyckas få så många läsare (som hon borde ha eftersom att hon avslöjade att hon är den sjätte största privatbloggen i Sverige) efter vad hon skriver. Hon är säkert inte lika dum och blond, vilket är uppfattningen jag får av henne när jag läser hennes blogginlägg, i verkligheten men jag kan ändå inte tycka om henne. Hon får självklart tycka att fett är äckligt (som hon själv har sagt), att hon inte tycker om Rinkeby och berätta hela tiden om att hennes pappa betalar hennes sprit och sånt. Men det finns ingenting som hindrar mig från att tycka att det är idiotiskt.


Om jag vaknade upp en dag och insåg att jag hade bytt liv med Kissie skulle jag inte vilja leva..

Av EV - 19 april 2008 15:17

IKSU innebandys damer tog SM-guld för ungefär en halvtimme sedan. Jag har aldrig gråtit över en sport förut (förutom om sporten orsakat mig fysisk smärta då) men det här var själslig lycka.


SM- GULD!!!
(Att överdriva skiljetecken är något heligt och är en metod som jag bara använder mig av vid speciella tillfällen, dvs ungefär varannat inlägg)


Förresten så tog HV SM-guld i ishockey igår. Men ärligt talat, vem fan bryr sig? Förra året brydde jag mig. Då vann nämligen Modo. Det var intressant. HV är inte intressant. HV 71. Tss..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards