Alla inlägg den 18 april 2008

Av EV - 18 april 2008 17:46

Idag dödade jag nästan en människa. Det potentiella mordvapnet var en väldigt vässad blyertspenna och offret var min föredetta granne.

Jag tänker inte säga förlåt. Jag tänker nämligen skylla på att det var hans eget fel, och då lär han inse att det verkligen var hans eget fel. Jag tror starkt på min egen teori. Förresten kan vi kalla min föredetta granne för Offret. För det är precis vad han är. Ett offer.

Av EV - 18 april 2008 17:24

Jag funderar ofta över meningen med livet. Faktiskt rätt ofta över meningen med mitt liv. Och ibland även meningen med att blogga.

Blir mitt liv bättre av att blogga? Blir någon annans liv bättre av att jag bloggar? Förändrar jag världen på något sätt genom att blogga? Gör jag något slags intryck på världen? Bryr någon sig så mycket om mig så att jag får hatbrev skickade till mig? Är jag Blondinbella?

Nej. Bara nej.


Förresten, tja och hallå och alla dom där förbannade sakerna folk säger för att man "måste" samt för att ge ett "trevligt" intryck. Jag är otrevlig och totalt sjuk i huvudet. Fortsätt gärna att läsa min blogg och stöd mitt självförtroende.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<<
April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards