Alla inlägg den 9 juli 2008

Av EV - 9 juli 2008 23:59

FAN VAD JAG ÄR GAMMAL NU ALLTSÅ!!!111ONEONEONE

Av EV - 9 juli 2008 23:30

Det är endast en halvtimme kvar tills jag tekniskt sett är 16 år men Offret tar ändå varje sista chans han får till att dissa mig och min låga ålder..

Wikström säger:
Gå och lägg dig skitunge, bara 16-åringar får vara vaken den här tiden
Wikström säger:
Pff, orkar inte prata med 15-åringar.. Later!


?!??!?!?!??!?!!!??

Av EV - 9 juli 2008 21:34

Jag är verkligen världens bästa storasyster. Jag är så överdrivet schysst ibland. Som idag då min lillasyster bad mig köpa en chipspåse på ICA åt henne och skjutsa ut den till henne på min (obs väldigt fint tejpade med endast en backspegel) moped för att hon befann sig ute på en bondgård i vildmarken (ridläger.. oh my GOD!) och inte hade möjlighet att göra detta själv. Som den underbara lilla solstråle jag är så gjorde jag självklart detta för min lilla blonda inneboende. Nu har jag varit tillräckligt snäll så att det räcker för ett bra tag framöver. Skönt - nu behöver jag inte köpa någon julklapp till henne.

Att jag själv fick en chipspåse för tjänsten har ingenting med saken att göra.

Av EV - 9 juli 2008 20:47

Jag har 2 prenumenanter på den här bloggen. 2 stycken som har lagt till mig på bloggkoll.com. För vissa kanske 2 prenumenanter är lite men jag är sjukt glad att NÅGON ens läser den här bloggen. Den har ju trots allt varken syfte eller poäng och innehåller inte någon form av vettiga inlägg heller för den delen.

Så detta är riktat till mina 2 prenumenanter och även ni andra som tittar in då och då: MAY GOD AND ALL OF THE HOLY THINGS BLESS YOU!


Ha överseende med eventuella stavfel speciellt beträffande ordet prenumenanter. Att skriva prenumenanter x antal gånger i ett inlägg är svårare än det ser ut.

Av EV - 9 juli 2008 20:15

Jag har funderat lite. Alla de där modebloggarna (ja, jag kallar er modebloggare även om ni själva påstår att er blogg är så lååångt ifrån en modeblogg man kan komma.. Eh javisst, och min blogg har 123 000 unika besökare dagligen...) får det att låta så exklusivt när de gör sakerna som egentligen är exakt samma sak som sakerna vi vanliga dödliga gör. Tillexempel gå på stan.

En Svenssonbloggare (som jag* själv) skriver: Idag gick jag och Ellen på stan. Vi åt på Subway och jag köpte en tröja. Det var en rolig dag!

En modebloggare skriver: Dagen inleddes med att jag mötte upp min vän Ellen för att luncha på ett mysigt café och sedan promenera genom stan. Jag kom hem med en fullkomligt underbar pärlbroderad silkestunika från H&M. Budgetshoppning när den är som allra bäst!

Fan vad jag stör mig på mötte upp och luncha.. Fyfan.

*Jag brukar dock inte speciellt ofta skriva vad jag köpt på stan eftersom att jag inte vill riskera att få ett mejl med rubriken för dig som modebloggare! Den dagen jag får ett sådant mejl slutar jag blogga..

Av EV - 9 juli 2008 19:54

Detta är min sista dag som femtonåring. Något speciellt jag borde hinna med medans jag fortfarande är ung och dum? Det känns som om jag har missat min ungdom lite. Jag har slösat bort den på att springa på stan 24/7 och tugga ohälsosamma mängder tuggummi.


VAD HÄNDER MED MITT LIV?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards