Alla inlägg den 27 juli 2008

Av EV - 27 juli 2008 19:47

Gick nyss av misstag in på en wannabeflashigmodeblogg-blogg. Ångrar mig djupt. Nu har jag bidragit till den ökande modeblogghypen genom att stödja en enligt min mening värdelös bloggare med en extra läsare.


Jag vill ha tillbaka en halv minut av mitt liv, tack. Nej, inte tack. GE MIG TILLBAKA EN HALV MINUT AV MITT LIV!

2-2

Av EV - 27 juli 2008 19:35

Oavgjort. Jävla hockeyspelare..

Av EV - 27 juli 2008 15:02

Klockan fem är det match igen. Vi möter Kramforsalliansen och jag lovar, jag ska vara en riktig jävla psychobitch mot dom så länge jag är inne på planen. Jag känner ett tillfälligt oerhört hat mot detta lag efter förra matchen då jag stapplade av planen efter ungefär 70 minuter av intensiva mordförsökattacker. Först fick jag en tackling av en mammutliknande så kallad människa så jag landade på vänstra höften. Två minuter senare fick jag en tackling av en likasinnad och landade på högra höften. Det räckte med att jag andades för att det skulle göra ont i mina båda höfter. Sedan efter ytterligare två minuter kom en annan liten Kramforsspelare och stämplade min fot. Samma fot som jag tejpat med ungefär 7 tejprullar tejp innan matchen.


Idag går jag in på planen med en uppgift - att döda.


Okej, inte döda. Men om vi inte vinner den här matchen så upphör jag med att andas med omedelbar verkan. Farväl.

Av EV - 27 juli 2008 01:03

Minns ni iPoden som jag tappade bort för några månader sen?

Jag hittade den nyss i min säng..

Av EV - 27 juli 2008 00:55

Nämnde jag att jag ställde upp i Sörlidenskolans version av Småstjärnorna som Britney när jag gick i trean? Nämnde jag att jag köpte ett linne med den amerikanska flaggan på för att jag trodde att jag liknade henne då? Nämnde jag att jag hade blå mascara?

Nämnde jag att jag vann?


Nämnde jag att det finns på film?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards