Alla inlägg den 15 juli 2008

Av EV - 15 juli 2008 16:38

Åh herregud. Ännu en dag fylld med enorm självmordsbenägenhet.

Jag och Olle stod inne på The Phone House och Olivia gick till kassan för att fylla på sin mobil samtidigt som jag stod och tittade på diverse mobiler, den ena fulare än den andra. Efter ett tag gick jag fram till kassan och Olle jublade att hon hade fått gratis sms av Telia. Tjejen i kassan undrade om jag också hade Telia och jag var tvungen att svara att jag hade Halebop. Jag gick bittert tillbaka till väggen som var fylld av mobilen och var irriterad när Olle kom tillbaka. Jag sa argt "fan vad förbannad jag blir. I hela mitt jävla liv har jag haft Telia och alla andra har haft Halebop och sagt att det är så bra eftersom att man får gratis sms med Halebop men inte med Telia men nu när jag har bytt till Halebop börjar Telia med gratis sms. SJÄLVKLART! FUCK YOU HALEBOP!" och killen i kassan säger att han inte kunde ha sagt det bättre själv och att jag borde jobba på The Phone House. Sedan försökte han trösta mig med att det är fyra kronor billigare att ringa till Swahili med Halebop än med Telia. Tack Gud. Nu när det är hela fyra kronor billigare att ringa till SWAHILI så känns det enormt mycket bättre. Ett stort tack.

Av EV - 15 juli 2008 00:23

Jag vet inte varför jag läser bloggar överhuvudtaget. Jag stör mig på i princip 96% av alla bloggar jag läser. Som Blondinbella. Hon är 17 år. 17 år. Hon skriver som en ingift överklasskärring. "Ett torrt glas vitt vin". ALLTSÅ OH MY GOD! Ursäkta, URSÄKTA! Ett torrt glas vitt vin? Hon skulle kunna göra reklam för AMF Pension för i helvete.

Och sen har vi Kissie. Kommentarer är egentligen överflödiga. Hon ska få en egen webshow. Jag tyckte att videobloggarna var pinsamma nog men hon vill tydligen fortsätta skämma ut sig inför hela världen. Vad fan ska hon prata om egentligen? Sin lugg? Hur snygg hon är? Freeway Cola? Intressant. Sveriges fjortiselit kommer sitta som klistrade. Jag med. Och alla andra som tycker att det är underhållande. Det är säkert många. Kissie kommer ta över världen. Då går jag med i en självmordssekt..


Ahhhhh jag hatar er bloggare.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards