Alla inlägg den 22 juli 2008

Av EV - 22 juli 2008 20:32

HOLA AT YA LOVERS! Jag har hittat en till sorts bloggare som jag stör mig på. De som kommenterar "Hej! Ha en bra dag!" och länkar till sin blogg. Ha en bra dag? Ursäkta? SOM OM NI VERKLIGEN BRYR ER OM JAG HAR EN BRA DAG? Det är mer ett "titta-vad-gullig-jag-är-snälla-läs-min-blogg-för-jag-är-desperat"- trick. Men dö säger jag bara. Nej, dö inte. Men sluta modeblogga. Och sluta att desperat kommentera "Hej! Ha en bra dag!" om ni egentligen bara är efter fler läsare. Och det är ni. Det sätter jag mina tio kronor som blev över när jag köpte choklad idag på.

Och få mig inte att ens börja nämna folk som kommenterar "Var med i tävlingen på min blogg!". Överbelastning på irritationsmoment.

HA EN BRA DAG!

Av EV - 22 juli 2008 20:15

AHHHHHH JAG DÖR! Jag kan inte sova! Min plan är ju att somna nu, sova till elva och sen kolla på Sex and the City en timme och sen sova igen. Men nej. HELVETE!


P-S-Y-K-B-R-Y-T!

Av EV - 22 juli 2008 18:44

Min lilla mamma fyller 40 (obs hemlighetsstämplad information) år på torsdag. Först hade jag tänkt köpa en rullator men sedan ångrade jag mig av någon okänd anledning.

Hon får en mixer istället. Det har INGENTING att göra med att jag kan göra smoothies då. Hon får också ut mig ur lägenheten på fredag då hon ska ha fiesta. JAG KAN HA GATUFEST FÖR MIG SJÄLV, DET ÄR LUGNT MAMMA, KÄNN INTE ATT DU ÖVERGER MIG ELLER NÅGOT.


Av EV - 22 juli 2008 18:21

Jag är helt slut. Jag orkar ingenting. Jag förstår inte ens hur jag orkar trycka på tangenterna för att bilda dessa meningslösa meningar. Jag förstår det verkligen inte.


Denna arbetsdag var också oerhört lyckad. En kille på jobbet visade mig hur man använde en grästrimmer och tog försiktigt bort lite gräs. När jag skulle upprepa samma sak flög halva gräsmattan bort på två sekunder. Plöstligt bestod gräsmattan bara av ett hål fyllt med jord.


Han (stirrar med öppen mun på gräset som försvann):..
Jag: Hehehehe..


Klockan är inte ens halv sju. Jag är så himla trött så jag tycker att det känns som om den är halv elva, minst. Men jag förstår att jag är trött, jag gör verkligen det. Jag har sovit alldeles för lite och det mår jag ju inte direkt bra av i längden. Som idag när jag tog en liten paus och somnade i fikarummet. Vaknade panikslagen tio minuter senare och sprang ut till gräsmattan där jag egentligen skulle befunnit mig hela tiden och klippt/rensat/sopat/krattat/skottat/burit gräs och ogräs.

Dessutom misstänker jag starkt att gräsmattan ser värre ut nu än vad den gjorde innan jag började jobba med den. Två dagar avklarade, bara åtta kvar..




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards