Alla inlägg den 7 juli 2008

Av EV - 7 juli 2008 22:31

VAD GÅR DEN HÄR BLOGGEN UT PÅ EGENTLIGEN? Egentligen, ärligt, seriöst, allvarligt - VAD går den ut på? VAD handlar den om? VAD är poängen?

Modeblogg? Nej.
Livsstilsblogg? Herregud nej. Detta är mer en DON'T TRY THIS AT HOME-blogg..
Sportblogg? Nej.
Antiblogg? Bara om det riktar sig mot Kissie eller modebloggare, så ja. Aningen.
Blondinbellawannabeblogg? HELLRE DÖR JAG!


Sammanfattningsvis: Jag har ingen aning.



 

?

Av EV - 7 juli 2008 22:25

Fortfarande inget svar från 118100. Borde jag känna mig kränkt?

Av EV - 7 juli 2008 20:42

Kissies kompis Claudia skriver idag på sin blogg (där hon kallar sig Billie.. oh my GOD!) att I'm Yours med Jason Mraz är bra. Ja, Billie, den var bra de första 672 gångerna vi hörde den. Sen blev det liksom lite för mycket.

Säg inte att jag inte har något liv bara för att jag klagar på allt som har med Kissie att göra (inklusive Claudia men exklusive Peter) för jag har ett liv. Bara ett liv som råkar störa sig på i princip allt som Kissie gör.

Om man smsar 118100 så kan man tydligen ställa vilken fråga som helst och sen få svar. För tjugo minuter sen skickade jag följande fråga:

"Varför är Kissies blogg så oerhört värdelös?"

Jag har fortfarande inte fått svar. Jag antar att det är ett bottenlöst mysterium som ingen, inte ens Kissie själv, vet svaret på.

Av EV - 7 juli 2008 16:37

Jag vet att modebloggarN (som jag kallar Louise för, förlåt! Haha) nyss la upp filmen som Peter Nilsson (Kissies lillebror) gjort och jag tänker göra samma sak nu för att jag tycker att det är en så jävla rolig film helt enkelt och jag vet inte hur många gånger jag kollat på den eller hur många timmar jag spenderat med att skratta åt den.

Det är speciellt kul när han säger "Vet du vem Alexandra Nilsson aka Kissie är? Jo.. det är ju så.. att hon.. jag pratar inte alls.. långsamt".. HAHAHA!
Peter, jag älskar dig. Och alla ni 4 som följer min blogg, stöd Peters kamp mot att få ut Claudia ut ur deras lägenhet och stöd gärna mig i kampen om att få ut Kissie ur Sverige. HTTP://PETER08.BLOGG.SE!



Av EV - 7 juli 2008 16:23

MY BAD! Det var Ellens kära bror som skickade det där dissande smset till mig.

Så oerhört DISSAD!

Av EV - 7 juli 2008 15:13

Jag fick nyss ett sms av Ellen. Hon bad mig ringa ett nummer och skrev att det var jätteviktigt. Patriotisk* som jag är så ringde jag självfallet upp numret. Det borde jag aldrig ha gjort.


"Välkommen till dissa-linjen. Vi beklagar att meddela att personen som gett dig det här telefonnumret vill inte höra ifrån dig eller träffa dig någonsin mer. Vi på dissa-linjen förstår att det här är en svår tid för dig och vi vill därför ge dig vårt stöd."

Sedan börjar rösten sjunga på Lonely med Akon.


Allt jag har att säga är ett stort  riktat till Ellen. Jag hoppas att du drunknar i ditt eget bajs.


*Har egentligen ingen aning om vad ordet betyder men det lät (förhoppningsvis) bra i det här sammanhanget..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards