Alla inlägg den 20 juli 2008

Av EV - 20 juli 2008 19:49

Jag ska sommarjobba imorgon. Ska jag sommarjobba imorgon?

Jag är så jävla dum. Jag är verkligen helt jävla dum i huvudet. Det är mer än tragiskt. Det är inte ens överdrivet jävla tragiskt. Det finns egentligen inga ord för vad det är.

I slutet av maj fick jag papper från Övikshem angående sommarjobbet. Jag läste igenom dom då och var väl glad över att jag fått jobb från den 21 juli till den 8 augusti. Imorgon är det den 21 juli. För fem minuter sedan läste jag igenom alla papper igen och insåg att jag skulle ha skrivit under ett anställningsantal och skickat in det senast den 5 juni.


Jag har 1. inte skrivit under något anställningsantal 2. inte skickat in det till Övikshem 3. insett att det är lite försent att göra det nu.


AAHHH!

Av EV - 20 juli 2008 19:11

Mitt liv är så lyckat. SÅ LYCKAT! Min moppe är en bidragande orsak till det. Det där blåa fanskapet har bara förstört mitt liv mer och mer för varje dag som går. En vacker dag tänker jag köra 50 km/h (den går inte fortare än så..) rakt ner i det iskalla vattnet i hamnen här nedanför. Dö ska den göra, dö ska vi alla göra någon gång.

Iallafall, idag lyckades jag låsa in moppenyckeln inne i moppen. JAG LÅSTE IN MOPPENYCKELN I MOPPEN! Jag låste även in min stora förmögenhet (200 kronor) min hemnyckel och min mobil där inne. Självklart kunde jag varken köra moppen eller öppna luckan eftersom att nyckeln befann sig där inne.. Så vad göra? Hade inget annat val än att åka ut till Bondeland och hämta extranyckeln som min pappa är så tvungen att ha. JÄTTEROLIGT!

Helvetes jävla Kymcomoppe.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards