Alla inlägg den 18 juli 2008

Av EV - 18 juli 2008 23:21

Och NEJ jag somnade inte för lite mer än två timmar sedan. Det borde jag dock ha gjort. Men inte då.

Jag (sjunger på When I Grow Up): Boys call you sexy..
Ellen rapar.

Dude, you TOTALLY ruined the moment.

Av EV - 18 juli 2008 21:12

Jag. Vill. Dö.


Godnatt..

Av EV - 18 juli 2008 01:20

Jag undrar hur glad min mamma skulle bli om hon visste..


1. ..att när jag var ute och grillade ikväll så tog jag med mig en porslintallrik, en kniv samt en gaffel till Klippan?
2. ..att Alexei hade sönder min tallrik och någon annan doppade min kniv i ketchup upprepade gånger?

3. ..och att jag inte tog med mig någon av sakerna hem och nu tänker låtsas som ingenting?

En till hemlighet, bloggen? Det här är inte första gången det händer..

Av EV - 18 juli 2008 00:43

18 juli. Inte ett endaste inlägg den 17 juli. Bra bloggat Erika. Verkligen.

Men jag ska berätta sanningen för er.. Det är såhär: Vi har träningsläger med fotbollen. Det betyder ungefär två träningar per dag - enligt mig tuffa träningar. Mina ben skakar. Jag är yr. Jag orkar inte tänka. Denna eftermiddag låg jag knäckt i soffan med en Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie (nej, jag gör inte reklam, men den är ju SÅ god) och tittade på Simpsons. Sen var det träning igen. Kondition, styrka, boll. Det är inte lätt kan jag säga.


Sen idag insåg jag att jag börjar jobba på måndag. På måndag? Ursäkta? Är mitt liv redan påväg mot sitt slut? Jag har varit orolig inför det här jobbet hela sommaren men alltid tänkt att det är långt kvar dit - i slutet av juli, herregud. Det är då jag dör, det är då sommarlovet försvinner. Och vad har hänt nu? Det är i slutet utav juli. Mitt liv är över. För 50 kronor i timmen, 7 - 4 på Övikshem i 2 veckor. Mitt liv är över.

Men iallafall, förlåt bloggen. Jag älskar dig!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards