Alla inlägg den 4 juli 2008

Av EV - 4 juli 2008 22:58

Kom precis på att hastighet och fastighet rimmar. Om jag ska skriva en svensk hiphop-låt någon gång i framtiden ska jag lätt använda mig av det. Nu har jag copyright på det, okej? Så FAN TA ER om någon tar det av mig..


I'm watching you..
I have my eyes on you..

(Jag kunde inte bestämma vad som lät mest "försök inte med något för då dödar jag dig"- ut av de där två kursiva meningarna så jag tog med båda)

Av EV - 4 juli 2008 13:24

Jag är ju fan tragisk. Jag förtjänar inte ens att andas...

Kolla på inlägget nedan. Rubriken är "sju dagar". Det första jag skriver i detta jävla blogginlägg är "om sex dagar".


Och det värsta är att jag inte ens vet om det är fem, sex eller sju dagar kvar tills när jag fyller år. Det är den fjärde idag och jag fyller år den tionde. Det borde vara sex dagar? Eller?

Med risk för att upprepa mig: Jag förtjänar inte att andas..

Av EV - 4 juli 2008 13:12

Om sex dagar fyller jag 16 år. Den 10 juli är en dag värd att komma ihåg. Om ni inte kommer ihåg det så bryter helvetet ut kan jag lova!

Iallafall så har jag wikipediat (?) 10 juli och jag har kommit fram till att jag fyller år på den förmodligen tråkigaste dagen på hela året. Det är den 191a dagen på året och Anund, Canutus och Gunda har tydligen haft namnsdag på min dag förr i tiden. Allvarligt - Anund? ANUND? Sen så delar jag tydligen födelsedag med Helen Sjöholm, Jessica Simpson och Mark Levengood. Oh halleluja. Det känns nästan som kommentarer är överflödiga.. Nöjer mig med att tänka något sarkastiskt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards