Alla inlägg den 10 juli 2008

Av EV - 10 juli 2008 15:52

Även fast det är min födelsedag så kan inte Gud låta bli att hata mig.


Idag när jag tog moppen från Bondeland in till stan och precis hade lyckats köra förbi två bilar som stod ivägen för min egna lilla särparkering väldigt smidigt så tror ni inte att det är klart som fan att jag faller över min egen moppe? SAMMA JÄVLA SIDA SOM SAKNAR BACKSPEGEL OCKSÅ! Medans jag ligger över min moppe och yttrar meningar som "fan ta denna helvetesproducerade moped" och "helvete, helvete, helvete!!!" så tittar jag upp och ser att min granne står och tvättar sin bil. Han flinar och säger hej. Jag svarar inte eftersom att jag är upptagen med att försöka kväva mig själv.

Bra. Nu måste vi flytta igen.

Av EV - 10 juli 2008 11:18

Godmorgon stalkers! Pappa väckte mig av att han kom in i mitt så kallade rum med dammsugaren för några minuter sen. Pappa ska alltid dammsuga mitt rum och jag förstår inte riktigt varför. Ingen får komma in i mitt rum, då menar jag verkligen ingen. Hemma hos mamma i stan får folk komma och gå som dom vill men här i mitt lilla rum mitt i Bondeland får ingen komma in. Det finns några anledningar till det..


1. Det är gosedjur ÖVERALLT. Verkligen överallt. Hyllorna är översvämmade, sängen är full, under sängen, i fönstret, ovanför fönstret.. ja. ÖVERALLT!
2. På väggen är det KamratPosten posters på hundar och en stor plansch på katter finns också. En inte allt för smickrande bild på mig själv och min kusin när han var jätteliten hänger ovanför sängen också. Finns även KamratPosten posters på Zlatan Ibrahimovic (när han hade massor av blonda slingor i håret och såg väldigt eh.. ja, ut) och Hanna Ljungberg och en bild på mig själv från en fotbollscup 2004. Öööh..
3. Jag har ganska vita väggar. Inget större fel med det. Men jag har inte bara vita vägger - jag har boarder också. Ni vet, typ en såndär remsa som man kan dra längs mitten på väggen? Jag har en rosa sådan - MED KANINMOTIV!

Nämnde jag att jag fyller SEXTON år idag?

Av EV - 10 juli 2008 01:02

Trots min mindre depression så ska jag sova nu så jag orkar kliva upp om några timmar. På förmiddagen ska jag träffa hela min släkt och eftersom att de utgör ungefär en sjättedel av Sveriges befolkning så lär det ju ta en jävla tid.


GODNATT SA JAG!

..

Av EV - 10 juli 2008 00:03

Okej, nu blir jag ledsen. På riktigt. Jag hade planerat i princip hela dagen efter att skriva mitt GRATTIS-TILL-MIG-SJÄLV-inlägg precis klockan 00:00. Och när jag klickar på Skriv inlägg så står det att klockan är 00:00. När jag skriver inlägget står det att klockan är 00:00.

Men när jag publicerar inlägget står det att klockan är 23:59.

Hela min födelsedag är nu förstörd. Tack Bloggagratis.se.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards