Alla inlägg den 14 juli 2008

..

Av EV - 14 juli 2008 23:15


Hennes föräldrar måste vara jättestolta.

Av EV - 14 juli 2008 20:39

HELVETES JÄVLA FANSKAPSRELATERADE DATORJÄVEL! Mitt liv är över. Mitt liv är ÖVER! Okej att jag skrev att jag gillade några av Britneys låtar men jag är ju för i helvete inte fanatiskt besatt av dom! Jag lämnade min dator och dess helvetesinternet på och jag var inte inloggad på msn. Av någon okänd anledning så spelades BARA Britney-låtar på iTunes och nu när jag kom hem så ser jag att jag är inloggad på msn (fråga inte hur) och att jag har "aktivera vad jag lyssnar på" på (fråga inte varför) och att det står att jag lyssnar på BRITNEY PÅ MIN MSN!!!!!!!!!!!!!!
ALLA MINA KONTAKTER HAR SETT DET!!!!!!
ALLA MINA KONTAKTER TROR ATT JAG HAR SUTTIT OCH LYSSNAT PÅ TRE OLIKA BRITNEYLÅTAR I TVÅ TIMMAR!!!!!!!!!!!!!
ALLA MINA KONTAKTER TROR ATT JAG INTE HAR NÅGOT LIV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tyvärr är det sista sant. Men det är rejält onödigt att alla mina kontaker får reda på det..


?

Av EV - 14 juli 2008 15:48

Nu behöver jag hjälp av just DIG! Jag behöver fantasi, kreativitet och inspiration. Jag behöver idéer. Om jag skulle märka min kropp permanent för evigt i form av en tatuering hur skulle den se ut då? Jag kommer bara på massor av orealistiska förslag för en 16-årig bloggande chokladätandes halvbonde.


Ett stort svart HEJ i pannan
En Marabou i nacken
En miniatyr av E-type under foten..
..alternativt en miniatyr av min stora idol Kissie

Min bloggadress på underarmen


Ni ser ju. Jag behöver förslag - seriösa, oseriösa, roliga, dåliga, tråkiga, överdrivna f ö r s l a g! Fina texter går också bra, men helst inga Borat-citat.


KOM IGEN NU!





 

Av EV - 14 juli 2008 15:27

Jag har en sak att bekänna för er, kära bloggläsare. Jag är förberedd på att huvuden kommer att skakas, tårar kommer rinna och högljudda skratt kommer att eka över internets falska låtsasvärld. Det jag vill säga är att jag igår började lyssna på Britney Spears väldigt väldigt gamla låtar. Alltså låtar som spelades in ett halvt liv innan hon rakade bort allt hår på huvudet. Jag sjöng med till gamla härliga favoriter som Born to Make You Happy, Stronger, Lucky  och I Love Rock'n'Roll. Jag älskade varje sekund. Ellen tyckte att jag var pinsam och töntig. Ja, jag var pinsam och töntig. Men jag mådde så himla bra och då måste jag säga att det är värt att vara pinsam och töntig.


Dock har jag inte blivit besatt av Britney igen (som jag var när jag var nio år, jag ville vara Britney då) utan lyssnar fortfarande på socialt accepterade låtar också. Fast egentligen ska man inte bry sig om vad alla andra tycker om ens musik, vad spelar det liksom för roll för någon av er vad jag lyssnar på i mina hörlurar när jag är ute och går? Precis.


Jag är helkär i dessa för tillfället (utan inbördes ordning.. eller lite kanske):

All These Things I Hate - Bullet for My Valentine

(Born to Make You Happy - Britney Spears)
Dangerous - Matt Pokora feat Timbaland
Elevator - Flo Rida ft. Timbaland
Hero - Nas & Keri Hilson
Hallelujah - Kate Voegele
Listen to Your Heart - Roxette
Living on a Prayer - Bon Jovi
Lollipop - Lil Wayne
One of Us - Joan Osborne
Misery Business - Paramore
Numb & Encore - Jay-Z & Linkin Park
Tear Drops on My Guitar - Taylor Swift

Och ja, de flesta är gamla. Men whattaaaaaa fuck spelar det för roll egentligen?

Av EV - 14 juli 2008 11:32

Jag ligger här i Erikas säng med mina gröna, fina trosor och min underbara vita sovtröja :P Har nyss kommit på hur röj fungerar så nu röjer jag för fullt. Och Erika tycker att jag är en riktig pain in the ass. Men efter en tuff natt med mycket kämpande för att få mer än tio centimeter av sängen så ska Erika nu bjuda mig på frukost på Subway :D


Jag är bög

/ Ellen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards