Alla inlägg den 8 juli 2008

Av EV - 8 juli 2008 16:11

Trots att jag nyss skrev inlägget nedanför angående Kissie och hat så måste jag bara påpeka hur oerhört ironiskt jag tycker att det är att Kissies blogg fyller ett år den 10 juli - på min födelsedag.

Ironiskt var ordet.

Av EV - 8 juli 2008 15:42

Okej. Nu är jag rädd.

Om man googlar Hata Kissie så kommer det fram en länk till ett av mina tidigare inlägg. Det här är inte bra. Det här är inte bra..


Fick nyss en kommentar på just det inlägget. Det här är inte bra. Det här är verkligen inte bra..

Alltså jag måste bara förklara en sak: Det här är en blogg. Det är bara en liten, liten blogg vars innehåll inte bör tas på allt för stort allvar. Det är ytterst sällan jag skriver någonting seriöst här eftersom att jag tycker att överseriösa bloggar för det mesta är tråkiga. Jag stör mig oerhört mycket på Kissies blogg och vissa av hennes uttalanden och sådant - men jag vill självklart inte se henne död eller skadad för det! Herregud, om jag stör mig så mycket på henne så är det ju bara att sluta läsa hennes blogg, eller hur? Men jag läser den för att jag tycker faktiskt att det är rätt roligt att kunna driva med saker hon skrivit eller sånt sen. Men jag kan faktiskt inte säga att jag hatar henne. Det gör jag inte. Jag skämtar faktiskt när jag skriver sånt. Men när jag nu sökte på Hata Kissie och jag hittade ett inlägg jag själv skrivit blev jag faktiskt lite rädd.. Jag låter verkligen hatisk när jag skriver. Det är inte det som är meningen. Eller det är ju inte meningen att låta kärleksfull, men jag vill inte att folk ska tro att jag på allvar tänker åka ner till Stockholm och dra ut hennes löshår. Det förstår ni väl att jag aldrig skulle göra?

Missuppfatta mig rätt: Jag hatar henne inte, men jag kommer aldrig skriva ett kärleksfullt inlägg om Kissie om hon inte byter stil totalt och slutar skriva och göra så enligt mig idiotiska och okänsliga saker - den saken är klar! Jag är också övertygad om att hon provocerar med mening för att få just läsare och uppmärksamhet - och det funkar ju, om jag minns rätt så är hon ju den sjätte största privatbloggen i Sverige eller liknande. Hon verkar faktiskt vara en smart tjej, även fast jag tycker att hon väldigt sällan visar det.. Hursomhelst: Hon är bara en människa precis som alla andra och har också rätt att ha en blogg och uttrycka sina åsikter. Vi lever ju i ett fritt land, eller hur?

Jag älskar ju bara att "hata" henne, helt enkelt.


ELLER VAFAN - JAG HATAR HENNES BLOGG!


Av EV - 8 juli 2008 15:14

Av någon okänd anledning kollade jag nyss på Milkshake med Kelis (den där jättegamla jätteirriterande låten, ni vet?) på YouTube och en kommentar fick mig att börja asgarva högt för mig själv.

What is this, legal prostitution?


Ahhhh.. haha! Fick förresten svar från 118100.


När ordet förkortning började användas så tyckte väl folk inte att det var nödvändigt att..


URSÄKTA MIG, JAG SOMNADE.. Oerhört tråkigt svar. Men grattis 118100, ni har gjort det igen. Och detta var ett totalt slöseri på 20 värdefulla kronor.

HA!

Av EV - 8 juli 2008 14:25

Varför är inte ordet förkortning kortare?

Får väl se vad smartjävlarna svarar nu då. Lovar att återkomma om svaret. Detta lär bli intressant..

Av EV - 8 juli 2008 14:10

Jag har fått svar från 118100.

Vi tycker inte att den är värdelös, den har personlig charm. Men du har givetvis rätt till din åsikt. Ha en trevlig kväll!

Personlig charm? Oh my GOD! Har Kissie betalat dom för att svara sådär eller? Nej, det här var verkligen 10 kronor åt helvete.


Måste komma på en bättre fråga till nästa gång.

Av EV - 8 juli 2008 01:20

Jag har förresten bara en backspegel på min moped. Jag kan ju låta allmänheten gissa vad mopeden har råkat ut för..


Alternativ 1: En överalkoholiserad fjortis sprang in i den när den stod parkerad på gården här nedanför.
Alternativ 2: Jag satt på mopeden och skulle precis börja köra när jag kände att mopeden inte gick framåt. Då insåg jag att jag hade glömt att ta bort låset i framhjulet och klev av mopeden för att ta bort låset. När jag böjde mig ner för att låsa upp såg jag helt plötsligt hur mopeden tippade (antagligen för att jag inte fällt ner stödet utan lät den stå) och ett oroväckande crasch uppenbarade sig.

Alternativ 3: Jag har ingen aning om vad som har hänt.

Tyvärr är det andra alternativet det rätta men jag har vid den här tidpunkten ännu inte bestämt mig för vilket av alternativen som jag ska återberätta för mina föräldrar. Med tanke på att jag förstörde större delen av mopen 15 minuter efter att jag fått den (att bromsa och svänga samtidigt på en grusväg visade sig inte vara ett genidrag) och pappa tvingades tejpa ihop i princip allt på den så lär de inte bli överlyckliga när de får höra om min verkliga smidighet. Jag väljer nu mellan skylla ifrån sig-metoden, ärlighet-varar-längst-även-om-jag-riskerar-dödsdom eller den oskyldiga olyckliga jag förstår inte varför någon skulle göra såhär mot mig?-posen.


Jag är så körd.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards