Alla inlägg den 19 juli 2008

Av EV - 19 juli 2008 22:08

Jag bryr mig inte om att det är emo att lyssna på Tokio Hotel. Jag bryr mig inte om att Bill Kaulitz har mer smink än vad jag har. Jag bryr mig egentligen inte om någonting beträffande den här låten. Inte ett jävla dugg. För Hilf mir Fliegen är en av världens finaste låtar.

Ich bin hier irgendwo gelandet
Kann nicht mehr sagen, wer ich bin

Hab die Erinnerung verloren
Die Bilder ergeben keinen Sinn
Bring mich zurück, bring mich nach Haus
Ich schäff's nicht allein hier raus


Komm und hilf mir Fliegen
Leih mir deine Flügel

Ich Tausch sie gegen die Welt
Gegen alles, was mich hält
Ich tausch sie heute Nacht
gegen alles was ich hab 


Jag har landat här någonstans
Och jag kan inte säga vem jag är

Jag har förlorat alla minnen
De här bilderna har inte stor betydelse
Ta mig tillbaka, ta mig hem
Jag kan inte göra det helt själv


Kom och hjälp mig flyga

Låna mig dina vingar
Jag kommer att köpa dig orden
Ge allt jag har
Jag kommer köpa dom alla i natt
Ge allt jag har

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards