Alla inlägg under juli 2008

Av EV - 3 juli 2008 18:40

OH MY GOD vad Simpsons gjorde min dag idag! Det är ett avsnitt när Mr Burns assistent Smithers är på semester och Homer ska ta över som assistent till den elaka gamla kärnkraftsägaren. Homer är självfallet värdelös på det och misslyckas med de flesta av sina 2800 uppgifter.


Homer: Ska jag läsa upp dina meddelanden?
Mr Burns: Ja.
Homer: Okey!
Flytta er bil inom 30 minuter.
Flytta er bil inom 10 minuter.
Er bil har bogserats bort.
Er bil har pressats ihop till en kub.
Flytta er kub inom 30 minuter.

HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAA!

Av EV - 3 juli 2008 15:05

Bild 3 - RUN FORREST, RUN!
Detta föreställer de två sakerna jag hatar mest i hela världen - min lillasyster och en häst. Jag var tvungen att censurera min lillasysters värdefulla ansikte eftersom att 1. spioner och hemliga agenter (aka hennes kompisar) spanar efter misstänkt material på den här bloggen ibland och 2. om dessa filurer får för sig att nämna detta för henne är jag lika levande som när någon skjutit mig i huvudet 56 gånger och sedan kört över mig med en traktor i några timmar. Väldigt, väldigt död. Hästar har jag aldrig tyckt om. Dom är enorma! Vi säger såhär: tänk om jag AV MISSTAG råkade kliva på en häst och sedan RÅKADE klappa den lite för hårt - vad är troligast att hästen gör då? 1. Står lugnt kvar och tuggar på gammalt gräs och tänker "åh, det där var en fredlig och vänlig spark känner jag. Var definitivt en olyckshändelse. Jag ska le mot den där ljuvliga människan och fortsätta titta på mitt eget bajs." 2. Börjar tokrusa mot mig med endast ett syfte och en tanke bakom löpningen - att DÖDA! 3. Flyttar till Jamaica.


Själv tror jag mest på 2an. Jag känner att jag inte är redo att utsätta mig för den livshotande risken.

(Och nej, jag hatar inte min lillasyster egentligen. Bara ibland)

Av EV - 3 juli 2008 14:25

Bild 2 - POSA BUDDHA, POSA!
Erika á la 2007. Den här bilden är tyvärr bara runt 8, 9 månader gammal. Tyvärr. Jag ser ut som Buddha. Jag vrider mitt ansikte i tro om att jag ser ut som Buddha. Jag är Buddah. Vet dock inte vad jag försöker göra med mina händer.

Fast mina blårutiga Vans och prickiga strumpor kanske avslöjar mig lite.

Av EV - 2 juli 2008 12:44

Jag har en del märkliga, förhistoriska bilder på min dator. DU kan känna dig utvald som får ta del av dessa exklusiva bilder på här på http://ev.bloggagratis.se!


Bild 1 - HEJ WEBCAM!
Här har vi Erika 2005/2006. Blond, kort, ung och dum. Drar till med en pose i stilen "teeheeee!". Väldigt liten. Jag tänker bestämt ljuga och säga att den är bilden är från 2003 - senast! Väldigt moget av mig, ja. Men sån är jag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards