Alla inlägg under juli 2008

Av EV - 8 juli 2008 15:14

Av någon okänd anledning kollade jag nyss på Milkshake med Kelis (den där jättegamla jätteirriterande låten, ni vet?) på YouTube och en kommentar fick mig att börja asgarva högt för mig själv.

What is this, legal prostitution?


Ahhhh.. haha! Fick förresten svar från 118100.


När ordet förkortning började användas så tyckte väl folk inte att det var nödvändigt att..


URSÄKTA MIG, JAG SOMNADE.. Oerhört tråkigt svar. Men grattis 118100, ni har gjort det igen. Och detta var ett totalt slöseri på 20 värdefulla kronor.

HA!

Av EV - 8 juli 2008 14:25

Varför är inte ordet förkortning kortare?

Får väl se vad smartjävlarna svarar nu då. Lovar att återkomma om svaret. Detta lär bli intressant..

Av EV - 8 juli 2008 14:10

Jag har fått svar från 118100.

Vi tycker inte att den är värdelös, den har personlig charm. Men du har givetvis rätt till din åsikt. Ha en trevlig kväll!

Personlig charm? Oh my GOD! Har Kissie betalat dom för att svara sådär eller? Nej, det här var verkligen 10 kronor åt helvete.


Måste komma på en bättre fråga till nästa gång.

Av EV - 8 juli 2008 01:20

Jag har förresten bara en backspegel på min moped. Jag kan ju låta allmänheten gissa vad mopeden har råkat ut för..


Alternativ 1: En överalkoholiserad fjortis sprang in i den när den stod parkerad på gården här nedanför.
Alternativ 2: Jag satt på mopeden och skulle precis börja köra när jag kände att mopeden inte gick framåt. Då insåg jag att jag hade glömt att ta bort låset i framhjulet och klev av mopeden för att ta bort låset. När jag böjde mig ner för att låsa upp såg jag helt plötsligt hur mopeden tippade (antagligen för att jag inte fällt ner stödet utan lät den stå) och ett oroväckande crasch uppenbarade sig.

Alternativ 3: Jag har ingen aning om vad som har hänt.

Tyvärr är det andra alternativet det rätta men jag har vid den här tidpunkten ännu inte bestämt mig för vilket av alternativen som jag ska återberätta för mina föräldrar. Med tanke på att jag förstörde större delen av mopen 15 minuter efter att jag fått den (att bromsa och svänga samtidigt på en grusväg visade sig inte vara ett genidrag) och pappa tvingades tejpa ihop i princip allt på den så lär de inte bli överlyckliga när de får höra om min verkliga smidighet. Jag väljer nu mellan skylla ifrån sig-metoden, ärlighet-varar-längst-även-om-jag-riskerar-dödsdom eller den oskyldiga olyckliga jag förstår inte varför någon skulle göra såhär mot mig?-posen.


Jag är så körd.

Av EV - 7 juli 2008 22:31

VAD GÅR DEN HÄR BLOGGEN UT PÅ EGENTLIGEN? Egentligen, ärligt, seriöst, allvarligt - VAD går den ut på? VAD handlar den om? VAD är poängen?

Modeblogg? Nej.
Livsstilsblogg? Herregud nej. Detta är mer en DON'T TRY THIS AT HOME-blogg..
Sportblogg? Nej.
Antiblogg? Bara om det riktar sig mot Kissie eller modebloggare, så ja. Aningen.
Blondinbellawannabeblogg? HELLRE DÖR JAG!


Sammanfattningsvis: Jag har ingen aning.



 

?

Av EV - 7 juli 2008 22:25

Fortfarande inget svar från 118100. Borde jag känna mig kränkt?

Av EV - 7 juli 2008 20:42

Kissies kompis Claudia skriver idag på sin blogg (där hon kallar sig Billie.. oh my GOD!) att I'm Yours med Jason Mraz är bra. Ja, Billie, den var bra de första 672 gångerna vi hörde den. Sen blev det liksom lite för mycket.

Säg inte att jag inte har något liv bara för att jag klagar på allt som har med Kissie att göra (inklusive Claudia men exklusive Peter) för jag har ett liv. Bara ett liv som råkar störa sig på i princip allt som Kissie gör.

Om man smsar 118100 så kan man tydligen ställa vilken fråga som helst och sen få svar. För tjugo minuter sen skickade jag följande fråga:

"Varför är Kissies blogg så oerhört värdelös?"

Jag har fortfarande inte fått svar. Jag antar att det är ett bottenlöst mysterium som ingen, inte ens Kissie själv, vet svaret på.

Av EV - 7 juli 2008 16:37

Jag vet att modebloggarN (som jag kallar Louise för, förlåt! Haha) nyss la upp filmen som Peter Nilsson (Kissies lillebror) gjort och jag tänker göra samma sak nu för att jag tycker att det är en så jävla rolig film helt enkelt och jag vet inte hur många gånger jag kollat på den eller hur många timmar jag spenderat med att skratta åt den.

Det är speciellt kul när han säger "Vet du vem Alexandra Nilsson aka Kissie är? Jo.. det är ju så.. att hon.. jag pratar inte alls.. långsamt".. HAHAHA!
Peter, jag älskar dig. Och alla ni 4 som följer min blogg, stöd Peters kamp mot att få ut Claudia ut ur deras lägenhet och stöd gärna mig i kampen om att få ut Kissie ur Sverige. HTTP://PETER08.BLOGG.SE!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards