Alla inlägg under juni 2008

Av EV - 7 juni 2008 21:31

Herregud vad människor är dumma i huvudet. Mänskligheten är ett skämt. Och nu syftar jag inte på växthuseffekten.

Av EV - 6 juni 2008 12:14

Nu ska jag gå och sjunga nationalsången för mina grannar och sprida lite glädje.


Oerhört seriöst och viktigt inlägg.

Av EV - 5 juni 2008 17:26

Jag gjorde misstaget att kika en sväng på stan med min lillasyster idag. Vi båda provade kläder på H&M och jag var den perfekta storasystern som gav "råd" och sa att hon var skitsnygg i allt. Sedan blev jag less och ryckte upp hennes provrumsdörr och sa "Men nu måste vi fan i mig gå" lite förbannat sådär.

När jag insåg att min syster hade lämnat provrummet och ersatts av en tjej i min egen ålder halvnaken så ville jag dö.


Jag hatar min lillasyster.

Av EV - 4 juni 2008 23:37

Avslutningsmiddagen ikväll. Jag vet inte om jag någonsin gråtit så mycket och länge offentligt som jag gjorde ikväll. Fan vad jobbigt det var.


Hejdå Sörlidenskolan..


Och JAA! Imorgon ska jag hålla talet! YES! HIGH FIVE! YEEAAHH! Eller inte. Helvete. Det kommer att gå åt helvete. Jag är så jävla rädd.. Scenskräck typ. Fyfan.

Av EV - 4 juni 2008 22:52

Tidigare denna dag så var jag påväg hem, lyssnandes på Offrets mp3 (eftersom att min är borta..) och var allmänt glad. Jag gick och gick och sedan fortsatte jag gå. Sedan när jag gick lite till så såg jag plöstligt strålar av vatten i luften som rörde sig mot mig. Jag hann dock inte undan från det konstgjorda regnet utan blev blöt. Ordentligt blöt och även offentligt utskämd.


Jag hade gått in i parkens vattenspridare.

Av EV - 3 juni 2008 18:48

Imorgon har vi avslutningsmiddag och klädseln är kavaj (svensk översättning: finare kläder).

Jag har inte någon klänning.

På torsdag har vi skolavslutning och jag ska hålla tal. 
Jag har inte skrivit något tal än och har ingen aning om vad jag ska säga inför alla 10 000 människor i kyrkan.


Låt mig påpeka att klänningen skulle ha köpts för x antal veckor sedan och talet skrivits vid ungefär samma tidpunkt. Men nej, jag får väl stå där på scenen som en idiot och berätta att det enda Elevrådet gjort detta år är att vi har köpt in Extra Drops till cafeterian. BRA!

Av EV - 3 juni 2008 18:46

Idag hade vi brännbollsturnering med Sörlidenskolan. Det är tradition, typ. Iallafall, mitt lag blev utägda av lärarna i finalen och jag sköt bollen i mitt eget huvud.


Jag hatar brännboll.

Av EV - 2 juni 2008 23:58

Because days come and go
But my feelings for you are forever


En av världens bästa.


Och ja, detta var ett seriöst inlägg. Den som har något emot det kan ju säga det till någon som bryr sig. Och denna någon är inte jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards