Alla inlägg den 18 juni 2008

Av EV - 18 juni 2008 14:56

Någon som har sett One Missed Call? Det är iallafall en lite halvläskig (jag var livrädd när jag såg den) film som handlar om massa människor som dör. Det ringer på någons mobil och det lite skrämmande är att det inte ens är deras ringsignal. När hon svarar så hör hon hur vad hon själv säger precis innan hon dör och datumet och tiden som mobilen tagit emot samtalet är alltid från framtiden och datumet och tiden som denne ska dö. Ni fattar ingenting av det här men när ringsignalen ringer på ens mobil så ska man dö inom en väldigt snar framtid. Kolla bara på trailern..


Iallafall så bytte min lillasyster till One Missed Call-ringsignalen på min telefon - utan att jag visste om det. Föreställ er hur rädd jag blev när telefonen ringde mitt i natten och det var precis den ringsignalen! Jag var så jävla rädd. Sedan hörde jag hur fanskapet till lillasyster skrattade och då jagade jag henne runt hela huset tills jag fick tag i henne och dödade henne direkt. Okej, jag dödade henne inte. Men jag var jävligt nära..


HELVETE!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards