Alla inlägg den 22 juni 2008

Av EV - 22 juni 2008 22:39

Jag och min "vän" Ellen bestämde oss för att gå ner till hamnen och ha ett djupt meningsfullt samtal. Alltså satt vi och snackade skit i typ en och en halv timme. Men det var faktiskt rätt skönt. Vincent åkte förbi oss i en båt. Jag känner mig cool som får chansen att skryta om det i ett blogginlägg. Ja, fyfan vad cool jag är. Riktigt cool. Coolgirl_1.


Hursomhelst, sedan gick vi till Hemköp för att köpa Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie. Där träffade vi Niklas (ni som har läst min blogg tidigare eller känner mig personligen vet att det är killen som stör mig på mattelektionerna med post it-lappenskämten) och medans Ellen stod och pratade med honom så ställde jag mig i kassan med glassen. Jag märkte inte att jag plöstligt var först i kön så tjejen i kassan log/stirrade på mig i ungefär en halv minut innan Ellen uppmärksammade mig på det faktum att det var min tur att betala.
Ellen: Erika.. Erikaaa?
Jag: Ah, oj, hehe, hej
Ellen: Herregud..
Jag: (ställer glassen på bandet och flinar som en idiot)
Ellen (till tjejen i kassan): Det här är första gången hon handlar i affär förstår du.
Tjejen i kassan (flinar): Haha, jaha..

Av EV - 22 juni 2008 19:46

Minns ni den där bloggen som jag länkade till? Chocolate Dream eller vad hon kallade sig. Hon som hatade Sverige och hennes styvmamma och tyckte att de på McDonalds var rasistiska slynor eller vad det nu vad hon skrev? Hon har iallafall lösenordsskyddat sin blogg. Det är ju lagligt och helt i sin ordning enligt mig. Förutom en sak som jag stör mig på: Jag har inte lösenordet. Sånt gör mig ledsen.

VARFÖR?!


Chocolate Dream, om du ser detta: Mejla lösenordet till mig. Om du inte har min mejl så förslår jag att du chansar tills du får ett tacksamt svar tillbaka signerat Bonden från Norrland.

Av EV - 22 juni 2008 19:22

Kissies blogg värderades till 69 974 kronor. 69 974 kronor. Enligt min åsikt är det ungefär 69 973 kronor för mycket. Min blogg värderades till 511 kronor. 511 kronor. Det är, också enligt min (och säkert er också) åsikt, 1 600 000 kronor för lite.


Världen är inte rättvis. Förresten så har jag en, nej två, filmer när jag imiterar Kissie. Ni kanske får se dom. Om ni smörar tillräckligt mycket så. 

Jag hatar i princip alla som inte hatar Kissie, eller iallafall den människan hon framställer sig själv som på sin blogg. Hon kanske är rolig och gullig och världens snällaste i verkligheten men i sin blogg tycker jag bara att hon verkar vara ytlig, dum och lite omogen (dock ska jag inte säga någonting om att vara omogen som skriver allt detta men) Förlåt. Förlåt.


Hon är en god människa
Hon är en god människa
Hon är en god människa


Nej. HON ÄR KISSIE FOR GODS SAKE!

Av EV - 22 juni 2008 19:07

Jag har inte dött! Så lätt slipper ni mig inte. Jag ska bara duscha och sen ska jag blogga lite tror jag. Om jag inte halkar i duschen och dör. Eller om inte min lillasyster slår ihjäl mig med en stekpanna. Inte heller om jag helt enkelt bara dör.

Vi får väl se hur det går..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards