Alla inlägg under juni 2008

Av EV - 10 juni 2008 21:06

Min 13-åriga lillasyster sa precis fuck you till mig. Då undrar jag bara, vad får barnen lära sig på svenska dagis nu för tiden?



Av EV - 10 juni 2008 12:24

Jag har hittat världens mest underhållande blogg.


Från bloggen: "Idag beställde jag en hamburgare och de sa åt mig att vänta tre minuter men jag var tvungen att vänta fyra minuter, svårt att säga fyra minuter om de vet att de vet att de är så jävla slöa att det kommer att ta fyra minuter. Och när jag kom då för att hämta min hamburgare fredligt och söt som jag är, hon trodde inte på mig! jävla hora, hon var tvungen att leta upp tjejen som jag hade beställt från, så skulle hon aldrig gjort om det var en fitta svenne som hade beställt. hela den här jävla landet är fult med rasister och alla är tröga i huvud."


"Nu ska jag sova med ilska igen!
jag har världens sämsta styv mamma. jag hata henne. jag fatta inte varför pappa är ihop med henne, jag menar hon är svensk! Hon började gråta därför att jag sa åt henna att drar åt helvette. det är alltid hon som kommer och börja problem, en typisk svensk! hon...arrrrrrrrg jag hitta ingen ord för vad hon är! hon bara kom och frågade mig om hon kan bytta kanalen när jag sitter och titta på Fashion, vem fråga om man kan bytta på kanalen när någon sitter och titta på fashion? huh? vem? hon e så jävla trög. och när jag då svarade blev hon arg och började gråta och sa åt pappa att jag behandlar inte henne som en person. om hon är så olyckligt få hon väl flytta, jag vill inte har henne här! "


Aggressionsproblem, någon?

Av EV - 10 juni 2008 01:01

Du är bättre än en guldfisk
För en guldfisk är gul

Du är också bättre än tomten
För han finns bara vid jul

Jonatan, nu har dessa tider passerat och gått
Och du har för det mesta varit en trevlig prick
Varje gång jag tänker negativt och grått
Borde jag tänka på alla skratt jag av dig fick

Du är en liten minigangsta utan dess like
Du är även ibland en överförfriskad alkis i ett dike


Hur du än är så tycker jag om dig ändå
För du lyckas alltid att ändra på mitt sätt att må
När jag är ledsen så är du glad trots irritationsmoment som sand
Och vet du vad? Bara det räcker ibland


Jag är ingen Björn Gustavsson, det märks ju ganska väl
Men jag är den där lilla tjejen på golvet du kallade knubbsäl

Av EV - 9 juni 2008 21:15

Nej, nu ljög jag. Det ska såklart vara 200 gram.

Av EV - 9 juni 2008 20:37

Nu är 471 sms skickade. Jag har räknat ut att jag i genomsnitt har skickat 33 sms per dag de senaste 14 dagarna. 33 sms.


Vadå nolifer?

Av EV - 8 juni 2008 19:25

Jag lade nyss till flashigt i T9. Lite flashigt sådär?


Jag borde faktiskt inte klaga på Kissies eller andra modebloggares bloggar. Dom bloggar om mode och sina egna patetiska liv. Jag bloggar om exakt ingenting och mitt eget patetiska liv.


Fast det är ändå lite flashigt sådär.

KUL

Av EV - 8 juni 2008 18:55

Ellen befinner sig i Grekland och blir oförskämt brun.

Varför befinner inte jag mig i Grekland och blir oförskämt brun? Nej, just det. Jag befinner mig ju i härliga Örnsköldsvik och blir vitare och vitare för varje dag som går. Örnsköldsvik aka platsen Gud glömde.


Kul.



Av EV - 8 juni 2008 18:50

För tillfället har jag skickat 415 gratis sms från Halebop. Jag dissar msn för smsen. Synd bara att alla andra dissar mig för msn.


Det är mycket dissande dessa dagar.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards