Direktlänk till inlägg 27 juni 2008

HEJDÅ ERIKAV.BLOGG.SE!

Av EV - 27 juni 2008 00:55

Sa just farväl till min gamla blogg. Det är både tragiskt och sant. Jag tog bort erikav.blogg.se för en minut sedan. Allt är borta. Jag bloggade från september 2006 tills jag övergav den bloggen för den här bloggen. Det kändes ungefär som att ta bort lite av mitt livs historia. Jag hade skrivit så jävla mycket där, både seriösa inlägg och mindre seriösa inlägg. Det är en av anledningarna till att jag startade den här bloggen - jag ville inte att vem som helst skulle kunna klicka i arkivet och hitta ett inlägg där det står att jag var ledsen. Det kändes för personligt helt enkelt. Och på den här bloggen är jag mindre seriös och det är skönt. Jag har fått för mig att jag inte kan bli sårad så länge jag skämtar bort allt. Så nu skämtar jag bort allt istället. Det känns bättre för mig, och förhoppningsvis bättre för er också. För vem vill läsa om när jag satt grät i november 2006 för att jag trodde att mitt hjärta skulle gå sönder? Eller om när jag ville dö i juni 2007 för jag var så oerhört less? Nej, precis. Ingen.

Fan, nu skriver jag ju seriösa inlägg igen. ALDRIG IGEN! Eller okej, någon gång lär det väl bli. Men inte på ett tag. FÖR JAG ÄR EN OSERIÖS SAK SOM DRIVER EN OSERIÖS "BLOGG" MED ETT OSERIÖST SYFTE. PUSSHEJ

(Fast man skämtar aldrig om Chris Browns utseende eller om hur mycket man hatar Kissie. Aldrig!)

 
 
elle

elle

13 december 2008 22:40

Chandler? is that u? :O

http://elles

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

FUL

Av EV - 3 april 2009 10:34

HAHAHHAHA DEN HÄR BLOGGEN ÄR SÅ JÄVLA FUL! HAHAHHAHAHAHA! HAHAHHAHAHHAHA! HAHAHHAAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH
AHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHADen speglar mitt rätta jag. Miss uuuu guuuuys <3Som sagt, erikav.devote.se är där jag h...

Av EV - 8 mars 2009 23:47

Den nya adressen är erikav.devote.se... men jag saknar den här bloggen.Xoxo...

...

Av EV - 26 februari 2009 16:18

...eller?

Av EV - 24 februari 2009 20:51

...kanske.

Av EV - 24 februari 2009 19:04

Linnéa skickade precis en länk.. Världens mest underbara länk någonsin. Den här länken. Blondinbellas blogg stängs av på fredag!DET FINNS EN GUD!!!!!!!!!!!!Lyckorus. *Ler* xD ^^...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards