Direktlänk till inlägg 27 juni 2008

EMOTANKAR DEL 3

Av EV - 27 juni 2008 00:34

Blondinbella kommer till Övik i helgen. Borde vi skratta eller gråta? Jag tycker att vi trycker in en snus under läppen, stoppar in flanellskjortan i våra midjehöga byxor som matcher truckerkepsen vi bär på huvudet och tar den stiligaste traktorn vi hittar i våra ladugårdar och bemöter henne med orden "Välkomn till Norrlann. Vi bruk int partaja så här mycke som nu på ena Hamnfesta men iblann äre litt kul att drick litt Norrlanns Guld å ba titt på korna. Myggn i skoga kan dåk va litt jävulskt jobbia men vi överlev de va"

Jag hatar egentligen inte Blondinbella. Jag vet inte ens varför jag är såhär jävla elak. Jag vet verkligen inte. Antar att jag är trött och less på mitt eget liv så jag klagar på närmsta irritationsobjekt jag hittar. Annat hade det varit om Kissie kommit hit. Då hade jag direkt gått fram och frågat vilken typ av mental störning hon lider av. Eller vad hon låtsas att hon lider av. Hon kanske inte är sådär dum i verkligheten men spelar på det i bloggen för att dra in cash. Jag bryr mig egentligen inte. Jag hatar henne vilket som.

Hoppas att jorden går under i natt medans jag sover. Människor är så jävla dumma i huvudet. Alla idioter som går under aliaset "Människa" borde förflyttas till en egen planet där syre inte existerar. Dö sa jag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

FUL

Av EV - 3 april 2009 10:34

HAHAHHAHA DEN HÄR BLOGGEN ÄR SÅ JÄVLA FUL! HAHAHHAHAHAHA! HAHAHHAHAHHAHA! HAHAHHAAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH
AHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHADen speglar mitt rätta jag. Miss uuuu guuuuys <3Som sagt, erikav.devote.se är där jag h...

Av EV - 8 mars 2009 23:47

Den nya adressen är erikav.devote.se... men jag saknar den här bloggen.Xoxo...

...

Av EV - 26 februari 2009 16:18

...eller?

Av EV - 24 februari 2009 20:51

...kanske.

Av EV - 24 februari 2009 19:04

Linnéa skickade precis en länk.. Världens mest underbara länk någonsin. Den här länken. Blondinbellas blogg stängs av på fredag!DET FINNS EN GUD!!!!!!!!!!!!Lyckorus. *Ler* xD ^^...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards