Direktlänk till inlägg 31 maj 2008

SISTA VECKAN NÅGONSIN

Av EV - 31 maj 2008 21:21

På måndag inleds början till slutet. Sista veckan vi går som studerande i Sörlidenskolans lokaler, någonsin. Det känns så oerhört overkligt att jag aldrig mer kommer att ha en irriterande men samtidigt underhållande Niklas bredvid mig som skjuter sudd på mig och drar Erika, är det här din post it-lapp? Det står nämligen "Erikas post it-lapp" på den här post it-lappen- skämtet på mattelektionerna. Maciej kommer aldrig mer hälsa och fråga hur jag mår varje morgon och le sådär överdrivet roligt så att jag blir glad även fast jag är trött och sur som satan. Roger kommer aldrig mer försöka övertyga mig om att jag har fått IG på mattenationella eller något prov i allmänhet. Jag kommer inte kunna gå fram till My hela tiden och säga Myran jag älskar dig bara för att jävlas lite med henne. Jag skulle kunna fortsätta såhär ett bra tag framöver men sammanfattningsvis kan jag säga att saker kommer inte att bli som de har varit. Jag sitter här och skrattar lite åt mig själv för att jag sitter här med tårar i ögonen som en jävla tönt men jag kan inte låta bli. Allt förändras och jag vet inte hur jag kommer att klara det. Så vitt jag vet så kommer ingen från Sörlidenskolan gå i min klass på gymnasiet. Inte en enda. Jag minns förra året när vi dåvarande åttor serverade på niornas avslutningsmiddag och deras lärare sa till dom att de kommer inte träffa alla som de gått nian med igen. Det är helt sjukt. Dessa människor som jag skrattat med, gråtit med och frusit ihjäl i en stuga ute på en ö med kommer jag kanske aldrig träffa igen. Det skrämmer mig som fan.


Klass 9a kommer aldrig mer att köra vår signaturlåt med tillhörande dans och slag i bordet. Nationella sången som Alexei sa en gång. (Och ja, han menade nationalsången)..


Ahhhhh vad sentimental jag blev. Uhe!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

FUL

Av EV - 3 april 2009 10:34

HAHAHHAHA DEN HÄR BLOGGEN ÄR SÅ JÄVLA FUL! HAHAHHAHAHAHA! HAHAHHAHAHHAHA! HAHAHHAAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH
AHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHADen speglar mitt rätta jag. Miss uuuu guuuuys <3Som sagt, erikav.devote.se är där jag h...

Av EV - 8 mars 2009 23:47

Den nya adressen är erikav.devote.se... men jag saknar den här bloggen.Xoxo...

...

Av EV - 26 februari 2009 16:18

...eller?

Av EV - 24 februari 2009 20:51

...kanske.

Av EV - 24 februari 2009 19:04

Linnéa skickade precis en länk.. Världens mest underbara länk någonsin. Den här länken. Blondinbellas blogg stängs av på fredag!DET FINNS EN GUD!!!!!!!!!!!!Lyckorus. *Ler* xD ^^...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards