Direktlänk till inlägg 29 maj 2008

DÖ!

Av EV - 29 maj 2008 22:56

Jag är så oerhört ledsen just nu! Min iPod är borta, jag hittar den inte någonstans. Det känns som om jag har tappat bort ett ben eller en hjärncell. SÅ viktig är den för mig! Det här kanske låter överdrivet och dramatiskt men jag har nästan tårar i ögonen. Jag skulle hellre tappa bort min lillasyster än min iPod om jag ska vara ärlig.. Jag lyssnar på den varje dag. Den förstår mig. Jag älskar den och den älskar mig. Den är min vän och finns alltid där för mig. ÅÅÅÅHH DEN ÄR VIKTIGAST FÖR MIG!


Intervju med mig själv:
Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
- Min iPod, helt klart.
Vad kan du inte leva utan?
- Min iPod.

Vad är det bästa du vet?
- Min iPod.
Skulle du sälja din egen mamma för att få tillbaka din iPod?
- Ja.

Tar du tillbaka föregående svar?
- Kanske.


Jag vet inte vad jag ska göra! Mitt liv är liksom äta, andas, sova & LYSSNA PÅ MUSIK!!! Jag vill dö. Åh vad jag vill dö. Dö. 


iPod, var är du?

 
 
Ingen bild

m

2 juni 2008 11:40

Förstår hur du kåänner dig, har också en försvunnen ipod. Har letar ÖVERALLt hemma, men är säker på att jag har tappat den på en sen nattpromenad förra veckan. Var där nästa morgon, men ingen ipod. Fattar inte hur någon bara kan stoppa den i fickan, har de inget samvete??!! Kan inte heller säga något som jag skulle ha saknat mer än den, så det är väl bara att gå vidare och skaffa en ny.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

FUL

Av EV - 3 april 2009 10:34

HAHAHHAHA DEN HÄR BLOGGEN ÄR SÅ JÄVLA FUL! HAHAHHAHAHAHA! HAHAHHAHAHHAHA! HAHAHHAAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH
AHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHADen speglar mitt rätta jag. Miss uuuu guuuuys <3Som sagt, erikav.devote.se är där jag h...

Av EV - 8 mars 2009 23:47

Den nya adressen är erikav.devote.se... men jag saknar den här bloggen.Xoxo...

...

Av EV - 26 februari 2009 16:18

...eller?

Av EV - 24 februari 2009 20:51

...kanske.

Av EV - 24 februari 2009 19:04

Linnéa skickade precis en länk.. Världens mest underbara länk någonsin. Den här länken. Blondinbellas blogg stängs av på fredag!DET FINNS EN GUD!!!!!!!!!!!!Lyckorus. *Ler* xD ^^...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards