Direktlänk till inlägg 5 maj 2008

Av EV - 5 maj 2008 21:35

my säger (21:29):

din mattebok låg kvar i skolan
erika säger (21:29):

är du seriös?

my säger (21:29):

japp roger ba MEN ERIKA HAHAHAHAHAHEHHEAHIAHAPAHP

my säger (21:30):

och han sa även att eftersom du redan är körd i matte så blir du ännu mer körd nu


Jag hoppas att jag en dag kan skratta åt det faktum att jag glömde matteboken i skolan dagen innan vi har nationella prov i matte, en av de många saker i mitt liv som jag verkligen inte förstår mig på. En sak är säkert och det är att den dagen som jag kan skratta verkligen inte är idag.


Jag vet inte vad jag har gjort som gör att jag förtjänar detta men antingen så har jag riktigt dålig karma eller så är det här ett tecken på att jag borde ta livet av mig ikväll. Eller så finns det ett dolt budskap bakom detta. Vad anledningen än är så säger jag bara SCREW YOU, LIVET! Jag tänker sluta andas snart.


I och för sig är det ganska IQ-befriat att inte börja sakna sin mattebok förrän halv tio på kvällen. Jag är fan mer värdelös än vad jag tidigare trott.


Ungdomar och blivande niondeklassare!
1. Börja aldrig röka
2. Skriv inte in era egna påhittade nicks överallt i hela Sörlidenskolan med blyerts á la Eloy och tro att det är coolt/gangsta/status
3. GLÖM INTE MATTEBOKEN I SKOLAN DAGEN INNAN MATTENATIONELLA!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

FUL

Av EV - 3 april 2009 10:34

HAHAHHAHA DEN HÄR BLOGGEN ÄR SÅ JÄVLA FUL! HAHAHHAHAHAHA! HAHAHHAHAHHAHA! HAHAHHAAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH
AHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHADen speglar mitt rätta jag. Miss uuuu guuuuys <3Som sagt, erikav.devote.se är där jag h...

Av EV - 8 mars 2009 23:47

Den nya adressen är erikav.devote.se... men jag saknar den här bloggen.Xoxo...

...

Av EV - 26 februari 2009 16:18

...eller?

Av EV - 24 februari 2009 20:51

...kanske.

Av EV - 24 februari 2009 19:04

Linnéa skickade precis en länk.. Världens mest underbara länk någonsin. Den här länken. Blondinbellas blogg stängs av på fredag!DET FINNS EN GUD!!!!!!!!!!!!Lyckorus. *Ler* xD ^^...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards