Alla inlägg den 1 september 2008

PS

Av EV - 1 september 2008 17:06

Ha inga forhoppningar om att jag skulle ha andrat hudfarg eller sa. Jag ar förmodligen vitare an nagonsin.

..

Av EV - 1 september 2008 16:52

HEJ BLOGGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fan vad moget skrivet alltsa. JATTEMOGET! Turkiet ar konstigt. Allvarligt - dom har inte ens kommatecken pa sina tangentbord. Bara punkt. Och massa konstiga bokstaver.. Ğüşöçİ. Liksom.. WTF MAN?!


Flygresan hit var ju.. en upplevelse. Sjalvklart hamnade jag framfor en kvinna som var flygradd. Nar vi klev pa planet pratade hon oavbrutat om hur flygradd hon var och namnde en del statistik och forsokte bevisa for mig att vi verkligen SKULLE dö. ''Flygplansnosen ar av.. DEN AR AV!!! Och titta bara vingen.. aliminum. Bara plast. Titta golvet ocksa. VI KOMMER STÖRTA! VI KOMMER DÖ!''


Nu hittade jag kommatecknet, teheee! Hoppas ni forstar vad jag menar nar jag skriver med detta tangetbord. Om jag inte dör eller störtar planet hem med flit bara för att hamnas pa den flygradda kvinnan sa ses vi snart igen!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards