Direktlänk till inlägg 19 december 2008

JULKLAPPAR

Av EV - 19 december 2008 21:55

Jag har en rätt rolig kille i min klass. Vi kan kalla honom Emil. Emil följde med oss ner på stan en dag och då pratade vi om julklappar. Alla hetsade lite och fick panik över julklappsköp som uteblivit och bristande fantasi. Alla utom Emil.

Emil säger nöjt: Jag vet vad jag ska köpa till mamma iallafall!
Jag säger: Vad?
Emil säger, återigen, nöjt: Jag ska köpa en såndär rakhyvel ni vet, med sån där lödder i, ett kit ni vet!
(Tystnad)
Jag: Du ska alltså köpa en rakhyvel i julklapp till din mamma?
Emil (fortfarande nöjd): Japp! Men jag vet inte riktigt om jag vill köpa en såndär dyr en, jag kan ju köpa en billig från typ Ica och sen lägga den i en förpackning för dyra rakhyvlar!

(Jag säger ingenting. Jag får inte luft för jag skrattar så extremt mycket)

Två dagar senare träffar vi Emil på stan igen.
Jag: Har du fixat julklapparna nu eller?
Emil: Javisst! Jag köpte rakhyveln till mamma, och tvål och deo till pappa.
(Jag gråter av skratt)


Jag vet inte vad ni läsare tänker, men jag känner att Emils julklappar sänder ut ett lite dolt budskap till sina föräldrar. Typ du luktar illa och du är hårig.


Vid tillfällen som detta älskar jag julen mer än någonsin!

 
 
elle

elle

20 december 2008 17:09

jag älskar "emil"

http://elles

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

FUL

Av EV - 3 april 2009 10:34

HAHAHHAHA DEN HÄR BLOGGEN ÄR SÅ JÄVLA FUL! HAHAHHAHAHAHA! HAHAHHAHAHHAHA! HAHAHHAAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH
AHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHADen speglar mitt rätta jag. Miss uuuu guuuuys <3Som sagt, erikav.devote.se är där jag h...

Av EV - 8 mars 2009 23:47

Den nya adressen är erikav.devote.se... men jag saknar den här bloggen.Xoxo...

...

Av EV - 26 februari 2009 16:18

...eller?

Av EV - 24 februari 2009 20:51

...kanske.

Av EV - 24 februari 2009 19:04

Linnéa skickade precis en länk.. Världens mest underbara länk någonsin. Den här länken. Blondinbellas blogg stängs av på fredag!DET FINNS EN GUD!!!!!!!!!!!!Lyckorus. *Ler* xD ^^...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards