Alla inlägg den 9 november 2008

Av EV - 9 november 2008 20:18

Tiden står still. Igen.


Jag är i Bondeland. Jag sitter bakom en dataskärm som måste väga minst 60 kilo och skriver på något som någon gång i tiden förmodligen föreställde ett tangentbord. Hursomhelst, jag skulle inte prata om att utvecklingen står still här.

Jag har alltså suttit här och lyssnat på musik på YouTube ett bra tag och upptäckte nyss en lapp som hänger ovanför datorn. Det är en lapp som jag utformat till min kära lilla pappa för ungefär ett år sedan.


PAPPA!
Såhär läser du dina mejl:
1. Tryck på "Internet".
2. Skriv in
www.hotmail.com i adressfältet (OBS med en teckning som pekar ut adressfältet)
3. Tryck på
hakan_hemek@*****.com.
4. Skriv in lösenordet.
5. Tryck på "Inbox".

6. Klicka på mejlet.


Övriga frågor? Ja, jag kan förstå att ni undrar vad hakan_hemek är för någonting. Det är en bra fundering. Det är min pappas mejladress. Hakan_hemek. Jag förstår det verkligen inte. För det första så borde han förstå att Hakan inte ens liknar Håkan (som är hans riktiga namn) och dessutom bildar ett nytt ord, för det andra så förstår jag inte varför han har ett _ i sin adress med tanke på att han inte ens vet hur man gör ett sådant och för det tredje så är hemek en motorcykel och jag har absolut ingen aning om varför han ville ha med det i sin adress. Varför?


Jag tror att jag har kritiserat min pappa tillräckligt. Nu tänker jag bara be till Gud att han aldrig någonsin läser det här.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards