Alla inlägg den 4 november 2008

Av EV - 4 november 2008 19:11

Ahh. Jag har ju varit på en liten bloggpaus nu (det är möjligtvis därför jag hetsbloggar nu med ett inlägg var tredje minut) och redan tar denna självmordsförberedande blogg fokus från mitt vardagliga liv.


Just nu är jag högeffektiv. Jag diskuterar E-type och hans liv på MSN, jag skriver en läslogg, jag läser en bok, jag bloggar och jag sjunger.


MARABOUCRAVINGS!!!!!!!!

Av EV - 4 november 2008 19:04

Erika säger:

jaja. du sa något om e-type?

Nenzén säger:

ja

Nenzén säger:

han är kul

Erika säger:

nej

Erika säger:

ful

Erika säger:

inte ett dugg kul

Erika säger:

HALLÅ, 90-TALET RINGDE!

Nenzén säger:

han håller på nu också

Erika säger:

de vill ha tillbaka sitt jävla electropopeuro-psykfall med alldeles för mycket hår

Erika säger:

ja

Erika säger:

men han lever inte i nuet

Erika säger:

han lever i 1990-talet

Nenzén säger:

mhm

Nenzén säger:

och?

Erika säger:

då det fanns iallafall NÅGON som tyckte om honom.

Nenzén säger:

jag gillar 90

Nenzén säger:

typ du

Erika säger:

jag gillar 08

Erika säger:

nej

Erika säger:

aldrig jag

Erika säger:

eller jo

Erika säger:

en svag period -01

Erika säger:

då jag brände med honom på en blandskiva


Min fråga är: Finns det NÅGON som tycker om E-type? Någon?


Av EV - 4 november 2008 19:03

Idag försov jag mig. Inget ovanligt med det. Men vi började tio i tolv. Tio i tolv. HUR FAN KAN MAN FÖRSOVA SIG OM MAN BÖRJAR TIO I TOLV?!


Jag somnade elva igår. Jag vaknade tolv idag. Jag har sovit tretton timmar i natt.


Detta är inte fysiskt möjligt! DÖ!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards